به گزارش "ورزش سه"، سال های ابتدایی حضور دیگو سیمئونه در ترکیب تیم ملی آرژانتین با روزهای واپسین درخشش مارادونا در لباس آلبی سلسته همراه شد و این دو بازیکن مدتی با یکدیگر همبازی بودند. حالا دیگو سیمئونه خاطرات جالبی از روزهای بازی در کنار مارادونا را نقل کرده و البته مدعی شد فوت این اسطوره آرژانتینی را فراموش نمی کند.

 

دیگو سیمئونه گفت: "من بر اساس انرژی درونی ام هدایت شده و تصمیم می گیرم. اگر همچنان احساس کنم از انرژی لازم برخوردار بوده، هنوز می توانم رشد کنم و در شرایط خوبی هستم، همچنان به سمت جلو حرکت خواهم کرد. البته وقتی احساس کردم که انرژی ندارم یا همه چیز آنطور که می خواهم پیش نمی رود نیز هیچ اتفاقی نمی افتد و همچنان زندگی ادامه دارد.

 

 

بازی در کنار دیگو مارادونا در تیم ملی آرژانتین؟ دیگو مورد تحسین و علاقه همه قرار داشت و پیدا کردن یک هم تیمی که در مورد مارادونا بد بگوید بسیار دشوار است. من هزاران خاطره از مارادونا داشته و به برخی مواردی که او به خاطرش از من انتقاد کرد می خندم. من دوست داشتم برای گلزنی تلاش کرده و تا محوطه حریف پیش بروم، اما مارادونا مرا سرزنش می کرد. یک روز از فاصله 30 متری شوت زدم و او از من پرسید آیا تا به حال از این فاصله گل زده ای؟ پس برای چه شوت می کنی؟

 

مارادونا بودن بسیار سخت بود. اما او بسیار مهربان و صمیمی بود. اینها خاطرات زمانی است که ما با مارادونا زندگی می کردیم و به همین دلیل ما مرگ او را باور نمی کنیم."