به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ ایتالیا در شهر فلورانس به مصاف فیورنتینا خواهد رفت. 
بیانکونری کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده را قطعی کرده و این بازی عملا برای آنها تشریفاتی است اما از سوی دیگر بازی مهمی نیز به حساب می‌آید چون آخرین بازی رسمی این تیم با حضور جورجو کیه‌لینی و پائولو دیبالا خواهد بود. 
آلگری پیش از این بازی درباره شرایط تیمش به تلویزیون یوونتوس گفت:« همه اعضای تیم به جز دانیلو، فدریکو کیه‌زا و ماتیا دی‌شیلیو به فلورانس می‌رویم. همه بازیکنان برای این بازی در دسترس ما هستند و وستون مک‌کنی شاید حتی چند دقیقه فرصت بازی هم داشته باشد.»
او با اشاره به این که این دیدار آخرین بازی رسمی کیه‌لینی در ترکیب یووه است اظهار داشت:« جدایی او فقدان بزرگی برای این تیم است چون مدافعی فوق العاده بوده و هنوز هم هست. او فردا در ترکیب یووه به میدان خواهد رفت. درس‌هایی که او به بازیکنان ما داده تا همیشه همراه این تیم خواهد ماند.»

 


بازی برابر فیورنتینا همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده اما پیوستن دوشان ولاهوویچ از این تیم به یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باعث شده که این بازی حساس‌تر از همیشه باشد.
این مربی ایتالیایی در این باره اضافه کرد:« من انتظار بازی آزاد و بازی فنی را دارم چون این تیم در تلاش است تا به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کند. بدون شک جو ورزشگاه خانگی فیورنتینا در این بازی بسیار پر تنش و وحشتناک خواهد بود اما ما باید از آن لذت ببریم.»
این اولین فصل یوونتوس پس از فصل 11-2010 بود که این تیم نتوانست هیچ جامی را به دست آورد و آلگری به خوبی از فشاری که برای کسب جام در فصل آینده روی این تیم خواهد بود خبر دارد.
سرمربی یووه در این باره گفت:« ما فصل آینده باید تیمی را ببندیم که برای قهرمانی در هر رقابتی که در آن به میدان می‌رود تلاش کند. ما باید عملکردی بسیار بهتر از این فصل داشته باشیم، بنیان‌های محکمی برای این که بتوانیم چنین تیمی را بسازیم داریم.»