گفته می شود تعداد افرادی که قرار است ویزای کانادا دریافت کنند، از 80 نفر به 50 نفر کاهش پیدا کرد

در حالی که لیست 80 نفره ویزای کانادا افراد بسیاری را شوکه کرده بود، با تذکر برخی اعضای هیات رییسه و البته پس از افشاگری رسانه ها، فهرست تقاضای ویزا به 50 نفر کاهش پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، بعد از توافق فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال کانادا برای برگزاری بازی دوستانه در ونکوور، اعلام شد فدراسیون فوتبال قرار است یک فهرست 80 نفره را برای دریافت ویزا به سفارت کانادا در آنکارا ارائه کند که این تعداد تقاضای ویزا تعجب رسانه ها را در پی داشت.

بعد از افشاگری رسانه ها، فدراسیون مدعی شد از این تعداد 50 تا 60 نفر بازیکن هستند که چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دراگان اسکوچیچ حداکثر نام 30 تا 35 بازیکن را ارائه کرده بود تا از جمع آنها 25 تا حداکثر 27 بازیکن را راهی کانادا کند. اطرافیان اسکوچیچ درج نام 50 تا 60 نفر در لیست را خنده دار می دانند و می گویند دراگان کمتر از 40 اسم به فدراسیون فوتبال داده بود. کاش فدراسیون فوتبال اسامی درج شده در آن لیست 80 نفره را منتشر می کرد تا معلوم می شد 50 تا 60 نفر از آن لیست بازیکن بودندیا 35، 36 نفر؟ البته در این صورت نام خیلی ها، اهالی فوتبال را شگفت زده می کرد.

به هرحال، از منابع موثق به گوش می رسد لیست 80 نفره شامل رفقا و شرکا و دوستان و آشنایان بوده اما بعد از سر و صدایی که پیرامون لیست ایجاد شده، تعداد اعضای کاروان به 50 نفر تقلیل پیدا کرده است.

صد البته طی ساعت های گذشته شایعه های پراکنده ای پیرامون احتمال لغو این بازی به گوش رسیده است. با این وجود، اگر بازی ایران و کانادا لغو نشود، قرار است فهرست کاروان تیم ملی برای سفر به کانادا حداکثر 50 نفره باشد چرا که هزینه رفت و برگشت برعهده ایران است و گویا کانادا هم اعلام کرده 4 شب هتل 4 ستاره برای پذیرایی از تیم ملی شامل بیش از 50 نفر نمی شود. حالا بماند که برخی دوستان و رفقا توقع سفر به کانادا نداشتند و فقط می خواستند تا آنکارا بروند که ویزای کانادا در پاسپورت شان نقش ببندد!