وینگر مصری لیورپول امیدوار است با ناکام ماندن منچسترسیتی، جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس به تیمش برسد. 

محمد صلاح امیدوار است که منچسترسیتی شکست بخورد. 

طرفداری | به گزارش بین اسپورتس، لیورپول خودش را برای فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند و امیدوار است تا با ناکامی منچسترسیتی در شکست استون ویلا، قهرمانی لیگ برتر را هم کسب کند. محمد صلاح، وینگر مصری لیورپول در مورد این دو بازی حساس صحبت کرده است.

امیدوارم منچسترسیتی (مقابل استون ویلا) شکست بخورد یا حداقل مساوی کند تا ما بتوانیم قهرمان انگلیس شویم. همه ما با هم در تیم صحبت می کنیم و در این خصوص هیجان زده هستیم. دو سال قبل هم چنین موقعیتی پیش آمده بود که آنها قهرمان شدند. ما خوشبین هستیم و این تنها کاری  است که انجام آن دست خودمان است. باید بازی خودمان را ببریم و صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی در بازی منچسترسیتی رخ خواهد داد.

صلاح: من از رئال مادرید متنفر نیستم؛ آنها بهترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان هستند

کری های محمد صلاح برای رئال مادرید طی هفته های اخیر حسابی جنجال به پا کرده؛ ستاره لیورپول در این خصوص می گوید:

وقتی که گفتم دوست دارم در فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیریم، طوری برداشت شد که انگار چیز اشتباهی در خصوص آنها گفته ام. دارم در مورد قوی ترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کنم، این را گفتم چون پیش از این هم رخ داده بود. فینال دشواری خواهد بود، رئال مادرید تا پیش از این تقریبا تمام تیم های بزرگ را شکست داده است. در هر صورت بابت فینال هیجان زده هستم و امیدوارم در آن پیروز شویم.