به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع این فیفادی دعوت کنعانی به علامت سوال بزرگ تیم ملی تبدیل شده و شاید حتی بازگشت طارمی را نیز زیر سایه خود قرار داده بود. با مسائل حاشیه‌ای پیش آمده و بولد شدن بیش از اندازه آن در فضای مجازی تردیدها در خصوص مدافع مورد علاقه اسکوچیچ زیاد شده بود اما او در لیست تیم ملی حضور داشت.

 

در شرایطی که مرتضی پورعلی‌گنجی و عارف غلامی همچنان با دوران نقاهت پارگی رباط صلیبی خود رو به رو هستند، مجید حسینی نیز با ابتلا به کرونا اردوی تیم ملی را از دست داد تا تعداد گزینه‌های کادرفنی برای این پست حساس کمتر شود. پس از بازی مقابل عراق، کارت زرد شجاع خلیل‌زاده نیز سبب محرومیت او شد تا کنعانی‌زادگان به تنها مهره تخصصی و قابل اعتماد ایران در ترکیب اصلی بدل شود.

 

 

 

 

کنعانی بهترین نمایش‌هایش با شماره 13 تیم ملی را پس از  التهاب‌های به وجود آمده مقابل عراق و سپس امارات از خود نشان داد. او امشب کنار امیدنورافکن زوج خط دفاعی ایران را تشکیل داد و در دیداری که ایران تقریبا یک نیمه را ده‌نفره دنبال کرد به دژی تسخیرناپذیر جلوی دروازه ایران شباهت داشت.

 

کنعانی‌زادگان 29 پاس با دقت 93 درصدی داد و با دو تکل موفق، دو دفع و سه قطع توپ روی زمین کنش‌های دفاعی موفقی داشت. او همچنین سه نبرد هوایی را پیروز شد که یکی از آنها در شرایطی بود که مهاجم امارات در دهانه دروازه می‌توانست عابدزاده را با ضربه سر مغلوب کند.  نمایش کم اشتباه حسین، منهای آن دریبلی که در دقایق آخر بازی خورد باعث شد او نمره قابل قبولی بگیرد و با خیالی آسوده و سرخوش از پوشیدن پیراهن تیم ملی به لیگ ستارگان برگردد.