پپ گواردیولا معتقد است این بازیکنان منچسترسیتی در تاریخ باشگاه ابدی خواهند بود.

طرفداری | پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل استون ویلا و قهرمانی در فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی که در صدر آن ها قهرمانی در لیگ برتر قرار داشت، صحبت کرد. پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری گفت:

می خواهیم این قهرمانی را به 22 نفری که در بمب گذاری منچستر کشته شدند، تقدیم کنیم. امیدواریم فردا بتوانیم این قهرمانی را در خیابان های منچستر جشن بگیریم. سیگارهایم را خواهم آورد، نگران نباشید! این بازیکنان همین الان هم اسطوره هستند. متاسفم اما مردم باید به این مسئله اعتراف کنند. این گروه بازیکنان در این باشگاه ابدی هستند چون چیزی که ما کسب کرده ایم، کار بسیار سختی است.

سه گل در پنج دقیقه؟

 با رئال مادرید تماس گرفتم و آن ها توصیه خوبی به من کردند!

 تمدید قرارداد؟

نه، الان خیلی خسته ام. هر فصل سخت تر از فصل قبل است. هرگز به باشگاه خیانت نخواهم کرد، هرگز!

این قهرمانی قطعاً آسان نبود. آخرین بازی همیشه خاص و احساسی است. لحظه ای که به گل رسیدیم، همه چیز تغییر کرد. لحظه ای که گل تساوی را زدیم، این حس را داشتم که گل پیروزی را نیز به ثمر خواهیم رساند. پیامم به بازیکنان در بین دو نیمه این بود که در شرایط عادی بازی نمی کنیم و باید آن را کنترل کنید.

چهار قهرمانی در پنج سال؟

ما اسطوره هستیم. وقتی در این کشور در پنج سال چهار بار قهرمان می شوید، به این خاطر است که این بازیکنان بسیار خاص هستند. ما در خاطر همه خواهیم ماند. اولین قهرمانی با صد امتیاز، دومین قهرمانی در خانه برایتون، سومین قهرمانی بدون حضور هواداران و حال، قهرمانی در خانه با حضور هوادارانمان بهترین اتفاق ممکن است.