ماروتا می گوید اینتر در فصل بعد تیمی رقابتی خواهد داشت.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی ایتالیایی اینتر می گوید نراتزوری همچنان به پیشروی در مسیر موفقیت ادامه خواهد داد.

طرفداری | جوزپه ماروتا پس از سوت پایان بازی اینتر مقابل سمپدوریا و قطعی شدن نائب قهرمانی نراتزوری به INTER TV گفت:

ما به میلان تبریک می‌گوییم، اما باید به کل مجموعه اینتر با شروع از مالکان باشگاه و رئیسی که همیشه به ما نزدیک بود تا تمام مدیران و هواداران نیز تبریک بگوییم. در این فصل بیش از یک میلیون و دویست هزار هوادار اینتر ما را در استادیوم تماشا کردند، عدد فوق‌ العاده‌ای که گواه ارزش، تاریخ و ویترین پر از جام‌ باشگاه اینتر است. من بسیار مفتخرم که می توانم بگویم در 3 فصل گذشته نه تنها امتیازهای بیشتری نسبت به سایر تیم های ایتالیا کسب کرده ایم، بلکه از نظر رده بندی در لیگ و کسب جام نیز بهترین بوده ایم. این راه را ادامه خواهیم داد. می دانیم که کار آسانی نخواهد بود اما یک باشگاه قدرتمند محسوب می شویم و اطمینان داریم که باز هم هواداران اینتر را شاد می کنیم. می خواهم از بازیکنان اینتر نیز تشکر کنم. آنها همانطور که پس از سوت پایان بازی امروز نشان دادند، ثابت کرده اند که حرفه ای هستند. ما همچنین به مربی جوان و همیشه مثبت اندیش خود بسیار افتخار می کنیم.

ماروتا در ادامه نیز گفت:

آینده باید مبتنی بر پایداری و رقابت باشد؛ دو عاملی که باید دست به دست هم بدهند. در باشگاه ما هم در بخش ورزشی و هم در بخش سازمانی، خبرگی و شایستگی، احساس تعلق و تمایل به عملکرد خوب وجود دارد. مالکان اینتر همیشه در کنار ما بوده اند و استیون ژانگ، رئیس باشگاه نیز از ما حمایت دائمی کرده است. من مطمئن هستم که با آنها و با حمایت های هواداران فوق العاده خود، به موفقیت ادامه خواهیم داد.

مدیر اجرایی اینتر در پایان در مورد نقل و انتقالات نیز صحبت کرد:

بازار نقل و انتقالات همیشه بسیار دشوار است اما ما جاه طلب هستیم. به عنوان سران باشگاه، بدیهی است که ما باید مسئولیت پذیر باشیم و به تضمین پایداری باشگاه فکر کنیم، اما همانطور که قبلاً گفته ام، می توان هم پایدار و هم رقابتی بود. ما تیم مدیریتی سطح بالایی داریم و با پیرو آسیلیو، داریو باچین و کمک خاویر زانتی، مطمئن هستم که یک تیم رقابتی در اختیار مربی خود خواهیم گذاشت. نقل و انتقالات ما مطمئناً شایسته نام اینتر خواهد بود. به مانند همه باشگاه‌ها، برای ارزیابی فصل و بررسی گزینه‌هایمان، به گفتگو خواهیم نشست.