امروز دوم خرداد 1401، روز ثبت رسمی دامین وب سایت طرفداری یا به زبان خودمانی تر، "سالگرد تولد ما" است.

 تمام داستان از آنجا شروع شد که گروهی از جوانان این سرزمین که از به بطالت گذراندن وقت شان به بحث های ناتمام و کل کل های عموما بی نتیجه فوتبالی، خسته شده بودند، تصمیم گرفتند زمان خود  را صرف ساخت محیط و احداث پایگاهی کنند که بازده بالاتری داشته باشد تا بتوانند  کار مثبتی انجام دهند و البته دنیایی بسازند که حضور و ورود به آن از سوی خیل عظیم طرفداران ایرانی فوتبال اروپا، نیازمند تسلط به زبان انگلیسی یا پروسه های کسل کننده و بعضا پیچیده ثبت نام و عضویت نباشد؛ پس طرفداری در دوم خرداد 1391، طرفداری متولد شد!

اولین آزمون جدی اعضای گروه، یورو 2012 بود که در حد توان از پس آن برآمدند و در ادامه، جام های جهانی، مسابقات المپیک و هزاران مسابقات باشگاهی برگزار و از سوی طرفداری، مورد پوشش قرار گرفت. حالا 10 سالِ تمام از روز آغاز فعالیت طرفداری گذشته و از امروز، وارد یازدهمین سال فعالیت خود می شویم. طرفداری طی مدت فعالیت، بارها و بارها پوست انداخته و نسل عوض کرده و در تمام این سال ها، کاربران طرفداری بودند که همراهی‌مان کرده و کنارمان مانده‌اند. چند سال بعد از شروع فعالیت سایت، شبکه اجتماعی طرفداری شروع به کار کرد و کاربران توانستند علاوه بر ارسال مطالب کاربری در قالب متن، عکس، ویدیو و موزیک، نظرات خود را در قالب استتوس هم منتشر کنند و در مورد آن‌ها، با سایر کاربران به بحث و تبادل نظر بپردازند؛ امکانی که مورد استقبال کاربران طرفداری قرار گرفت و تا به امروز به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در بین رسانه های فارسی زبان، با قدرت به کار خود ادامه می دهد. اضافه شدن برنامه بازی ها، جدول لیگ ها و غیره، دیگر امکاناتی بود که طی سال های گذشته به طرفداری اضافه شد تا بتوانیم تا جای ممکن، نیاز طرفداران فوتبال و ورزش را در کشورمان برطرف کنیم.  

نویسندگان طرفداری برخلاف بسیاری از ارگان ها و نهادهای مهم کشوری تنها در تهران متمرکز نشده و از مشهد تا اهواز، از اصفهان و شیراز گرفته تا خود تهران و شهرهای شمالی و آذربایجان، در سرتاسر ایران پهناور نماینده دلسوز دارند. 

طرفداری تمام موفقیت هایش را مدیون خوانندگان و اعضای تحریریه‌ای می داند که وجود هر یک لازم و ملزوم حضور و ادامه حیات دیگری است. خوانندگان به نوبه خود به دلیل بازدید مرتب و معرفی سایت به سایر دوستان و آشنایان فوتبالی خود، مهم ترین رکن پیشرفت روز افزون سایت به شمار می روند. از سوی دیگر، خبرنگاران و نویسندگان طرفداری هم موجبات رضایت‌مندی و پیگیری خوانندگان را فراهم آورده، قدم به قدم طرفداری را در دستیابی به قله مرتفعی که هدف آن است، یاری می کنند. به مناسبت ورود به یازدهمین سال فعالیت سایت و به نمایندگی از مدیریت این شبکه اجتماعی ورزشی، از همه خوانندگان و اعضای تحریریه کمال تشکر را داشته و به پاس یک دهه همراهی فوق العاده شان، دست همه را به گرمی می فشاریم.

تولدت مبارک، تیم طرفداری؛ تولدت مبارک، کارِ گروهی ایرانی!