به گزارش "ورزش سه"، محمد قربانی که از نساجی به تیم ملی امید راه پیدا کرده در خصوص شرایط اردو به خبرنگار ما گفت: من در چند اردو قبلی هم حضور داشتم اما اولین بار است که قرار است چنین تورنمنتی را تجربه کنم. ما از نجف به بغداد رفتیم و اولین تمرین را دیروز انجام دادیم.
او در مورد اینکه چقدر به گرفتن نتیجه در مسابقات پیش رو برای قهرمانی آسیا امیدوار هستند، گفت: صد در صد کار کردن با آقا مهدی باعث افتخار است و خیلی به ما انگیزه می‌دهد. شرایط سنی ما به شکلی است که دو سال از تیم‌های دیگر کوچکتر هستیم. طبق جلساتی که داشتیم آقای مهدوی کیا همیشه گفته که شما می توانید کار بزرگ انجام دهید، هم در آسیا از گروهتان بالا بروید و هم در المپیک .
قربانی در مورد بازی های دوستانه که قرار است انجام بدهند عنوان کرد: دو بازی دوستانه با زیر ۲۳ ساله‌های عراق داریم و بعد به مسابقات آسیایی می رویم. با قطر، ازبکستان و ترکمنستان هم‌گروه هستیم انشالله بتوانیم صعود کنیم.
بازیکن تیم امید با اشاره به اینکه به بازی دوستانه با تیم های بزرگ نیاز داشتند گفت: من در اردو قبلی در مصاحبه ای که انجام دادم گفتم اگر این کار انجام می شد خیلی بهتر بود، در قطر تورنمنتی برگزار شد و تمام تیم های خوب آسیا آنجا بودند، کره و ژاپن هم شرکت کردند. البته الان هم که قرار است با عراق، یکی از تیم های قدرتمند آسیا بازی کنیم خیلی خوب است و می تواند به ما کمک کند.
این بازیکن درباره اینکه سال گذشته برای نساجی بازی نکرد ولی امسال توانست خودش را ثابت و به تیم ملی راه پیدا کند، گفت: فصل پیش از زمانی که آقا ساکت آمد به جوان ها بیشتر اعتماد کرد و امسال خیلی به من لطف داشت و از نساجی توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم، از آقای الهامی خیلی تشکر می کنم.
قربانی در پایان در مورد شرایط نساجی افزود: در بازی با هوادار بچه ها تلاش کردند و بردند و من به خاطر شرایط اردویی نتوانستم کنارشان باشم. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. انشاالله در دو بازی آینده هم نتیجه بگیرند و بتوانند چند پله در جدول بالا بیایند.