گرد و خاک عراق و آسمان غبار آلود بغداد، ناراحتی مهدی مهدوی کیا از وضعیت امیدها را بیشتر کرد...

ملی پوشان امید ایران که شب گذشته به امید برپایی اردوی آماده سازی به عراق سفر کردند، در حال حاضر به دلیل گرد و خاک بغداد، اجازه تمرین ندارند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی امید ایران شب گذشته برای برپایی اردوی آماده سازی و برگزاری دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی امید عراق راهی بغداد شد تا روزهای سه شنبه و جمعه مقابل امیدهای عراق بازی کند و برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تاشکند آماده شود اما آسمان عراق غرق در گرد و خاک است و ملی پوشان امید نه تنها امروز امکان تمرین کردن ندارند بلکه این احتمال وجود دارد که بازی اول آنها مقابل تیم امید عراق هم لغو شود.

این موضوع ناراحتی مهدی مهدوی کیا را چند برابر کرده است. سرمربی تیم ملی امید پیش از این نیز از کمبود امکانات شاگردان خود گلایه داشت و حالا دلخوری اش بیشتر شده است.

گویا مهدی مهدوی کیا با توجه به برگزاری بازی های قهرمانی آسیا در تاشکند پایتخت ازبکستان، از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته بود اردوی تیم ملی امید را در ترکیه یا باکو برگزار کنند که آب و هوای آن به تاشکند شبیه باشد اما فدراسیون فوتبال که با مشکلات مالی فراوانی مواجه است، این اردو را در عراق برنامه ریزی کرد تا کمتر هزینه کند!