مسعود اقبالی بیان کرد چالش مربیان سرخابی در تقابل با تیم امید بی تاثیر نیست

اقبالی بیان کرد در مورد تیم ملی صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از آخرین خبر، مسعود اقبالی در مورد تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مبنی بر در اختیار نگذاشتن علیرضا رضایی به اردوی تیم امید اظهار داشت:

متاسفانه این همان تناقضاتی است که همیشه در فوتبال ایران بوده و ظاهرا درست شدنی هم نیست. البته کسی شاید قانونی نتواند به مجیدی خرده بگیرد که چرا نگذاشتی بازیکنت در اردوی دوستانه شرکت کند اما اگر مجیدی خودش ابتدا اعلام کرده بازیکن را در اختیار تیم امید قرار می دهم و بعد این کار را نکرده اشتباه کرده است. 

وی در مورد اینکه گفته می شود مجیدی به خاطر جشن قهرمانی استقلال به دروازه بانش اجازه نداده در اردوی تیم امید حاضر شود، گفت:

ببینید این مشکلات در چندین سال گذشته برای تیم امید بوده است. شاید هر بار مشکلات فرق می کرده است. اینکه باشگاه ها همیشه مقابل تیم امید قرار می گیرند مشکل جدیدی نیست. شاید مجیدی خواسته از حقوق تیمش دفاع کند تا بازیکنش در جشن قهرمانی باشد اما همه این مسائل به نوع مناسبات سرمربی تیم امید با سرمربیان باشگاهی بر می گردد. به نظرم این وسط چالش های بین سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی هم بی تاثیر نیست.

اقبالی تاکید کرد:

من سال 79 با جلال طالبی در کادرفنی تیم ملی بودیم به سوریه رفتیم که قوانین واقعا عجیبی داشتند. مثلا بازیکنان نمی توانستند به باشگاه های رقیب بروند یا حتی حق نداشتند لژیونر شوند. اگر بازیکنی به تیم ملی دعوت می شد و در اردو حاضر نمی شد تا مادام العمر محروم می شد. ما که در ایران این قواعد پیچیده را نداریم اما بهتر است همه چیز با تعامل پیش برود متاسفانه گاهی چالش هایی پیش می آید که این وسط بحث های سرخابی ها با هم مزید بر علت هم می شود. 

وی خاطر نشان کرد:

به هر حال در ایران این مسائل پیش می آید. کسی حرفی را می زند اصولی برای اجرا شدن حرفهایش وجود ندارد. حتی اگر فایل صوتی هم از طرف باشد خیلی راحت زیر آن می زند.