رئیس باشگاه پاری‌ سن ژرمن در یک مصاحبه مطبوعاتی، جوابگوی سؤالات خبرنگاران شد.

ناصر الخلیفی، رئیس 48 ساله و قطری باشگاه پاری سن ژرمن در یک کنفرانس خبری به ابهامات پیرامون تمدید قرارداد ام باپه پاسخ داد.

طرفداری| پس از کش و قوس‌های فراوان، چند روز پیش بود که اعلام شد، قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن تمدید می‌شود و خبری از انتقال وی به اسپانیا و رئال مادرید نیست. موضوعی که باعث بهت و شگفتی هواداران رئال مادرید شد. 

اما حالا، ناصر الخلیفی رئیس این باشگاه متمول فرانسوی در یک کنفرانس خبری به ابهامات پیرامون تمدید قرارداد ام باپه پاسخ داد.

ناصر الخلیفی درمورد تمدید قرارداد ام باپه گفت:

این روز بزرگی در تاریخ پاری سن ژرمن است. او سه سال دیگر با ماست. این موضوع که امباپه قراردادش را تمدید کرده، مسئله‌ای مهم و تاریخی است و بیانیه ما در این خصوص نیز بیانیه‌ای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ماندگار است.

ما هرگز اعداد و ارقام مربوط به قرارداد ام باپه را فاش نمی‌کنیم. برخلاف آن چیزی که شما در اسپانیا فکر می‌کنید، پول مهمترین مسئله نبود. مهمترین مسئله در این مورد پروژه‌ی ورزشی بود. این را بار دیگر تکرار می‌کنم: رئال مادرید بیشتر از ما به ام باپه پول می داد. اولین باری که با کیلیان دیدار داشتیم، فقط در مورد فوتبال صحبت کردیم. از همان زمانی که به موناکو رفتم تا وی را جذب کنم تاکنون، همین رویه را داشتیم.

وی در پاسخ به اظهارات خاویر تباس، رئیس لالیگا، گفت:

شاید تباس نگران این است که در آینده لیگ فرانسه از لالیگا قوی تر شود. این را باید قبول کرد که [سطح کیفی] لالیگا به مانند 3 یا 4 سال گذشته‌اش نیست.

من برای لیگ اسپانیا احترام زیادی قائلم. چیزهایی که تباس می گوید مشکل من نیست. ما بر روی پیشرفت باشگاه خود متمرکز هستیم و به صحبت‌های افراد دیگر توجهی نداریم. ما ام باپه را داریم و او قراردادش را با تمدید کرده است؛ بقیه چیزها، راستش، برایم هیچ اهمیتی ندارد.

الخلیفی در ادامه طعنه‌ای به پابلو پولو خبرنگار مارکا که برای این کنفرانس مطبوعاتی در پاریس حضور داشت، زد؛ بعد از اینکه این خبرنگار خودش را معرفی کرد، رئیس پاریس سن ژرمن گفت:

رسانه‌ اسپانیایی (با لبخند). خوش آمدی!

الخلیفی ضمن تکذیب شایعاتی که می‌گویند ام باپه نقش مهمی در نقل و انتقالات این باشگاه پاریسی دارد، گفت:

 او هرگز اختیاراتی در این سطح طلب نکرده است. او یک بازیکن است، اگرچه بازیکن بسیار مهمی است.

سوال آخر درمورد لوئیس کامپوس بود:

 صادقانه بگویم، من او را نمی شناسم، اما بله، ممکن است در این تابستان بازیکنان جدیدی به پاریس بیایند. من به امباپه قول دادم که بعد از تمدید قرارداد او، چند بازیکن نیز در این تابستان جذب کنم.