به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی در ابتدا گفت: جا دارد که از هیئت مدیره باشگاه بخاطر حسن اعتمادشان به کادرفنی برای سال آینده تشکر کنم و از بودن در اصفهان و ادامه کار در این شهر زیبا ابراز خوشحالی کنم و از همه هواداران تشکر کنم که از این اتفاق استقبال کردند. امیدوارم که بتوانیم به کمک همدیگر در سال آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

او در خصوص بازی فردا مقابل نساجی عنوان کرد: بازی با نساجی یک بازی مهم برای ما است. با توجه به اینکه پنج تیم دنبال جایگاه هفتمی در جدول هستند و ما الان در جایگاه هفتم هستیم باید خیلی مراقب باشیم که این جایگاه را در پایان فصل از دست ندهیم چون به سختی به دست آورده‌ایم. باید برابر تیمی که در مسابقات حذفی قهرمان کشور شده خیلی هوشمندانه بازی کنیم؛ کار برابر نساجی خیلی سخت است. بازیکنان بسیار با کیفیت و کادر فنی خوبی را در اختیار دارند. انشاالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند به سه امتیاز بازی برسیم.

سرمربی ذوب آهن در واکنش به اینکه اخباری که مبنی بر درخواست او برای افزایش بودجه تیم فوتبال وجود داشت گفت: در رابطه با این مسائل فعلا صحبت نمی‌کنیم اما ما همیشه به دنبال این بودیم که در سال آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و هدف باشگاه هم همین است و این توافق در نهایت همکاری حاصل شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا لیست ورود و خروجی به باشگاه داده یا خیر بیان کرد: بهتر است در پایان فصل درباره سال آینده صحبت کنیم. تمام تمرکزمان روی بازی فردا است که یک بازی بسیار با اهمیت است.

تارتار در مورد انتظاراتش از مدیر کارخانه ذوب آهن برای سال آینده و در خصوص اینکه او گفته بود قرار است بودجه بیشتری به ذوب آهن اختصاص داده شود گفت: من فقط یک تشکر از آقای مهندس رخصتی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن می‌کنم که از روزی که تشریف آوردند همیشه با ما همراه بودند و پیگیر ورزش این شرکت بودند. فکر می‌کنم امشب هم به اردوی ما می‌آیند و واقعا جای تقدیر و تشکر دارد. اینگونه برخورد و رسیدگی با تیم های ورزشی بی سابقه بوده است. از هیئت مدیره هم تشکر می‌کنم که همگی پای کار هستند و دنبال موفقیت هستند. به هر حال مشکلات اقتصادی در کشور ما هست ولی تمام تلاششان را می‌کنند که شرایط بودجه بهتر شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص حضور چهار بازیکن این تیم در تیم امید عنوان کرد: خیلی خوشحالم. ما در پایان فصل چهار بازیکن ملی پوش در تیم امید کشورمان داریم. مثل خیلی از مربی ها می‌توانستیم موافقت نکنیم چون خیلی از تیم ها موافقت نکردند اما اعتقاد من بر این است که باید به بازیکن برای پیشرفت کمک شود. بازیکنان دوست داشتند به اردو بروند و من هم با کمال میل پذیرفتم، هر چند که بازی های سختی در دو هفته آینده داریم اما موفقیت آنها برای ما مهم تر از این است که جایی که نه خطر سقوط را احساس می‌کنیم و نه در کورس سهمیه هستیم بخواهیم آنها را درگیر کار خودمان بکنیم.

وی در مورد اینکه ذوب آهن در این فصل از بازیکنان جوان استفاده کرده و حالا هم بیشترین نماینده را در تیم امید دارد گفت: من به اتفاق کادرم در هر تیمی که بودیم هر ساله جوان های زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم. حتی در تیم‌ پیکان در سال گذشته در یک بازی ۹ بازیکن آکادمی پیکان بازی کردند و در نهایت هم مقام هفتم را به دست آوردم. در تیم های دیگر هم به همین شکل؛ همیشه از لیگ های پایین تر بازیکنان جوان را شناسایی کردیم و آوردیم و مطرح شدند و به تیم های بزرگتر رفتند. این افتخار برای ما هست. در ذوب آهن هم دنبال همین هدف هستیم؛ اگر دقت کنید ما هر هفته یا دو هفته یکبار با تیم های پایه بازی دوستانه می‌گذاریم و آنها را خوب رصد می‌کنیم. اگر کسی باشد که بتواند به تیم ما کمک کند و استعداد داشته باشد قطعا به کار می‌گیریم و به تیم اضافه می‌کنیم.

تارتار در پاسخ به اینکه آیا اقدامی برای مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد کرده‌اند گفت: بله؛ تا جایی کهمن می‌دانم باشگاه مذاکراتش را انجام می‌دهد. به هر حال وقتی یک تیمی خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد طبیعتا تیم های دیگر سعی می‌کنند بازیکنانش را جذب‌ کنند. تیم ما هم به همین شکل است و بازیکنان‌مان امسال خودشان را خوب نشان دادند و اکثر تیم ها به دنبال بازیکنان ما هستند اما تا جایی که من می‌دانم خود بازیکنان هم اولویت‌شان تیم ذوب آهن است و می‌دانند اینجا باشگاهی است که آرامش دارند، امکانات از نظر سخت افزاری برای پیشرفت‌شان خیلی خوب است. انشاالله هر چه سریع تر جذب بازیکنان آزادمان هم صورت بگیرد.