به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکایی جنوبی روزهای پایانی خود را سپری می کند و دو تیم قدرتمند برزیل و آرژانتین بامداد امروز به مصاف حریفان خود رفته و به ترتیب پاراگوئه و کلمبیا را مغلوب کردند.

 

برزیل بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت، در نهایت روی ارسال بلند مارکینیوش و حرکت رافینیا از سمت چپ و ضربه دقیق او موفق به زدن گل اول شدند. در ادامه سلسائو علیرغم داشتن فرصت های خوب گلزنی در نهایت با همان یک گل برتری راهی رختکن شد.

 

اما طوفان برزیل از نیمه دوم و دقیقه 62 آغاز شد. باز هم روی پاس مارکینیوش، این بار فیلپ کوتینیو از فاصله ای قابل توجه و با ضربه ای فوق العاده و تماشایی موفق به زدن گل دوم این تیم شد.

 

در اواخر مسابقه این بار آنتونی در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق موفق به زدنن گل سوم هم شد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 88 این بار رودریگو به راحتی و از مقابل دروازه گل چهارم را به ثمر رساند تا برزیل صاحب برتری شیرین 0-4 شود. بدین ترتیب سلسائو با اقتدار و کسب 39 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول گروه قرار گرفت.

 

 

 

 

اما تیم ملی آرژانتین نیز که در ماه های اخیر عملکرد فوق العاده ای زیر نظر لیونل اسکالونی داشته، موفق شد در خانه خود با یک گل از سد کلمبیا گذشته و با چهار امتیاز اختلاف با برزیل در رده دوم گروه قرار گیرد.

 

لائوتارو مارتینز، ستاره گلزن آلبی سلسته در اواسط نیمه اول با کنترل دقیق خود در وسط محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شده و با ضربه ای زمینی و زیبا موفق به زدن تک گل تیم ملی آرژانتین در این دیدار شد. گفتنی است تیم لیونل اسکالونی در این مقطع لیونل مسی را نیز در اختیار نداشت، اما این مسئله نیز روند پیروزی های متوالی آنها را قطع نکرد.