ام باپه فکر نمی کند که درهای رئال مادرید به روی او بسته شده اند!

این روزها کیلیان ام باپه بعد از تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن، در حال انجام مصاحبه های متعدد و ارائه توضیحات است. 

طرفداری | ساعتی قبل ستاره فرانسوی طی مصاحبه دیگری که این بار با BBC Sport داشت، در خصوص اینکه آیا رویای بازی در رئال مادرید تمام شده است، گفت:

هیچوقت تمام نمی شود، هرگز... هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. واقعاً افتخار می کردم که اسمم در کنار رئال مادرید قرار می گیرد. مطمئنم که باشگاه و هوادارانش درکم خواهند کرد. اما فکر می کنم درست چند روز بعد از اینکه قراردادم را تمدید کرده ام، گفتن اینکه رویای من بازی برای رئال مادرید است، بی احترامی باشد. 

انتقادات در مادرید؟ آنها را درک می کنم و می پذیرم. من هرگز با فلورنتینو پرز در خصوص پول صحبت نکردم. نمی خواستم با سفرم به مادرید به کسی توهین کنم.

آیا صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان بعد از حذف پاری سن ژرمن باعث شد که برای کسب موفقیت در پاریس تشنه تر شوید؟

نه ما نباید رئال مادرید و پاری سن ژرمن را مقایسه کنیم، آنها دو باشگاه متفاوت هستند.

آیا بندی وجود دارد که بعد از جام جهانی از پاری سن ژرمن جدا شوی؟

در اسپانیا شما می توانید چنین بندهای در قرارداد بگنجانید اما در فرانسه نمی توانید. باید به باشگاهم احترام بگذارم. در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن هستم.

لیورپول؟

قبلاً با لیورپول مذاکره کرده بودم. چند سال پیش وقتی بازیکن موناکو بودم با نماینده های آنها ملاقاتی داشتیم. لیورپول باشگاه بزرگی است...  جدیداً هم کمی با آنها صحبت کردیم، اما چیز زیادی نبود... با کلوپ هم در مورد انتقال به لیورپول صحبت کرده بودم. در نهایت همه چیز میان رئال مادرید و پاری سن ژرمن بود.

به خاطر پول در پاری سن ژرمن ماندم؟ وقتی مردم چنین چیزی می گویند کمی ناراحتم می کند. همیشه در مورد فوتبال، عناوین و بازی های مهم صحبت کرده ام... بحث های من هرگز مالی نبوده اند.

با همه در رئال مادرید صحبت کردم، با پاری سن ژرمن هم گفتگو کردم و آنها می دانند که هرگز با رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز و نه ناصر الخلیفی در خصوص مسائل مالی صحبت نکرده ام. وکیلم کمی در خصوص مسائل مالی صحبت کرد، درست مثل مادرم، اما من نه!

همیشه وسواس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارم. اینطور نیست که یک هدف باشد چون ما به آن نرسیده ایم، اما نسبت به فتح آن وسواس فکری دارم.

پست و استوری های بنزما؟ بله، بله، دیدم که خیلی از بازیکنان رئال مادرید. هم چنین چیزهایی را منتشر کرده اند. چیزی برای گفتن ندارم. مسلماً وقتی به تیم ملی برویم، به کریم توضیح خواهم داد که چرا در پاریس ماندم، چون ما رابطه خوبی داریم.

همه می دانستند که سال گذشته من می خواستم به مقصد رئال مادرید جدا شوم و فکر می کنم سال گذشته جدایی انتخاب خوبی بود. اما حالا فرق می کند چون من بازیکن آزاد بودم و مهم بود که دینم به کشورم را به نحوی ادا کنم. اگر جدا می شدم، به عنوان بازیکنی بزرگ جدا شده بودم اما یک بخش احساسی هم وجود دارد. فکر نمی کنم داستان من تمام شده باشد. کار من در پاری سن ژرمن تمام نشده بود.