تصویر جالبی از مجله دنیای ورزش به دست رسانه طرفداری رسیده است

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران در مجله دنیای ورزش سال 1360 حاوی اطلاعات جالبی در مورد تیم های آن دوران فوتبال کشورمان بود.

به گزارش طرفداری، در این فهرست تاریخی پرسپولیس 41 سال قبل نام نفراتی مثل وحید قلیچ، ضیا عربشاهی، حسین فرکی، مهدی ترابی، ناصر محمدخانی، روح الله عبادزاده، علیرضا فیروزی، کریم بوستانی، حسین یاریار و... به عنوان بازیکنان تازه پرسپولیس عنوان شده است.

البته ناصر محمدخانی و حسین یاریار به بانک ملی برگشتند و ناصر محمدخانی یک سال بعد به پرسپولیس آمد، فیروزی و بوستانی به پرسپولیس نیامدند و فرکی تنها بعد از چند بازی حضور در پرسپولیس راهی لیگ امارات شد با این حال نفراتی مثل وحید قلیچ، ضیا عربشاهی، روح الله عبادزاده و مهدی ترابی بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس در آن سال بودند.

اما در بخش های دیگر اخبار نقل و انتقالات در تیم استقلال می بینیم که منصور پورحیدری از هدایت تیم فوتبال استقلال جدا شده و ناصر حجازی جای او را می گیرد، البته این اتفاق یک سال و نیم بعد عملی شد و ناصر حجازی موقتا سرمربی تیم فوتبال استقلال شد اما این واقعه 15 سال بعد بار دیگر تکرار شد و ناصر حجازی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران جایگزین منصور پورحیدری در سال 1375 شد.