وینیسیوس جونیور اولین فینال اروپایی خود را همراه با رئال مادرید و در دیدار مقابل لیورپول تجربه خواهد کرد.

وینگر 21 ساله برزیلی تاکنون نقش مهمی در موفقیت های این فصل رئال مادرید داشته و در فینال هم نگاه ها را به سمت خود جلب خواهد کرد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور که بهترین فصل کارنامه اش را تاکنون سپری کرده و در مجموع این فصل 21 گل و 16 پاس گل داده است، پیش از بازی با قرمزها گفت:

از فصلی که پشت سر گذاشته ام بسیار راضی هستم و امیدوارم که اولین هدف از هدف های بسیار همراه با این تیم باشد، که برای من خیلی زحمت کشیده اند و چیزهای زیادی یاد گرفته ام. واقعاً با اعتماد به نفس بازی می کنم. بعد از آن همه بازی و حضور در کنار بازیکنان باتجربه و پرافتخار، حالا تجربه بیشتری دارم. سخت تلاش می کنم و همینطور ادامه خواهم داد.

من، رودریگو، کاماوینگا، والورده و میلیتائو تازه تاریخچه خود را در اینجا آغاز کرده ایم. بازی در کنار بازیکنانی که تجربه بسیار بالایی دارند خیلی مهم است، و به من آرامشی که نیاز دارم را می دهد. به دنبال فصل فوق العاده ای که داشتیم از این هفته آخر لذت می بریم خیلی لذت می بریم. به فکر فینال هستم و در ذهنم می دانم که چه کار باید بکنم و چه کار نباید بکنم. کمی هم استرس دارم، این اولین فینال من است. بزرگترین بازی فصل ماست. از شما هواداران به خاطر حمایت ها ممنونم و با تمام وجود به پاریس خواهیم رفت.