به گزارش "ورزش سه"، اوسیمن در طول چند ماه گذشته به دلیل شکستگی‌های متعدد از ناحیه صورت در جریان درگیری با میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، در اواخر نوامبر از میادین دور بوده است.

این شکستگی به حدی زیاد و وحشتناک بود که این بازیکن مجبور شد از 18 قطعه و شش پلاک برای درمان استخوان صورت و گونه‌اش استفاده کند.

اوسیمن ماه گذشته میلادی موفق شد بالاخره به میادین برگردد و این در حالی بود که بر اساس قوانین باید از ماسک محافظتی استفاده می‌کرد اما از مشکلاتی که این ماسک داشت و محدودیتی که در دیدش ایجاد کرده بود شکایت داشت.

 

 

پس از جلسه‌ای که این مهاجم ناپولی روز گذشته با یکی از جراحان ایتالیایی به نام جانپائولو تارتارو داشت که عمل جراحی اولیه را روی صورت او انجام داده بود، ماسک جدید و سبک‌تری برای او تهیه شد.

این پزشک در گفتگو با یکی از شبکه‌های رادیویی ایتالیا گفت:« ما شروع به ساخت ماسک محافظتی کردیم که او قرار است از این هفته در دیدار برابر ونتزیا به صورت بزند. این ماسک مطمئنا مشکلاتی برای او به همراه خواهد داشت اما تنها چیزی است که با آن اجازه بازی دارد.»

دکتر تارتارو درباره مدت زمان استفاده این بازیکن از ماسک اظهار داشت:« او بدون شک باید تا پایان ماه فوریه از این ماسک استفاده کند. پس از آن ممکن است با انجام تست‌های بیشتر به این نتیجه برسیم که لازم نیست باز هم آن را به صورت داشته باشد یا ممکن است استفاده از آن تا ماه مارس تمدید شود. روند درمان او زودتر از چیزی که ما تصور می‌کردیم طی شد.»