ادین ترزیچ پس از امضای قراردادش با بروسیا دورتموند، از هواداران این باشگاه درخواست‌هایی کرده است

ادین ترزیچ پس از آنکه قراردادی جدیدی را به عنوان مربی با بروسیا دورتموند امضا کرد، در ویدیویی احساسی با هواداران بروسیا دورتموند صحبت کرده است.

  • رسمی؛ ادین ترزیچ هدایت دورتموند را بر عهده گرفت


طرفداری | بازگشت ادین ترزیچ با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران دورتموند روبرو شد. ادین ترزیچ رابطه نزدیکی با هواداران دورتموند دارد و آن‌ها ترزیچ را مردی از جنس باشگاه خود می‌دانند و از حضور چنین مربی بر روی نیمکت خود، بسیار خوشحال هستند. حال ترزیچ پس از آنکه به عنوان مربی جدید بروسیا دورتموند انتخاب شد، در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی بروسیا دورتموند پخش شده، با هوادارن این باشگاه صحبت کرده است. ترزیچ در این ویدیو گفت:

تقریبا یک سال پیش بود که توانستیم قهرمانی جام حذفی را در برلین جشن بگیریم. اما جشن ساکتی بود. با این حال، (آن قهرمانی) بهترین روز من بود و اکنون نیز برای من، حسی مشابه با آن روز دارد. پس من یک درخواست کوچک از شما هواداران دارم. بیاید بیش‌تر از همیشه گرسنه باشیم. بیاید سخت‌تر از همیشه کار کنیم. بیایید مثبت‌تر از همیشه باشیم و اما مهم‌تر از همه، بیاید پر سر و صدا‌تر از همیشه باشیم. سپس من مطمئن هستم که بیش‌تر از همیشه، جشن می‌گیریم. من برای آن بسیار انگیزه دارم. به زودی یکدیگر را در زیبا‌ترین استادیوم جهان، خواهیم دید.