اگر می خواهید در جریان اتفاقات، اخبار، حواشی داغ و به روز باشگاه پرسپولیس باشید، 60 ثانیه پرسپولیس را با اجرای حامد وفائی، خبرنگار حوزه پرسپولیس تماشا کنید...

انتقاد تند هواداران پرسپولیس به شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد زکی‌پور در نوع خود جالب به نظر می رسد.

به گزارش طرفداری، شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با میلاد زکی پور با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده، آن هم در حالی که گروهی معتقدند مراحل این انتقال نهایی شده است.

گویا پیشینه استقلالی این بازیکن و از همه مهم تر اظهارنظرهایی که در مورد قهرمانی های پرسپولیس داشت باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس علیه زکی پور شده است. هواداران پرسپولیس معتقدند یحیی گل محمدی باید حرمت پیراهن پرسپولیس را بیشتر از این ها حفظ کند و با توجه به این که زکی پور تنها گزینه موجود در دفاع چپ نیست، بهتر است سراغ گزینه ای برود که هم پرسپولیسی است و هم پیش از این علیه هواداران موضوع گیری نکرده است.

اگرچه نه باشگاه پرسپولیس این مذاکرات را تایید کرده و نه یحیی گل محمدی لیستی را در اختیار باشگاه قرار داده و بعید نیست این خبرها بیشتر گمانه زنی رسانه ای باشد اما یحیی گل محمدی پیش از این هم با خرید سعید آقایی که در فضای مجازی با هواداران پرسپولیس دچار چالش جدی شده بود نشان داده چندان به نظر فضای هواداری اهمیت نمی دهد و برهمین اساس اگر زکی پور در لیست یحیی باشد، بعید است با این اعتراض ها نظر سرمربی پرسپولیس تغییر کند.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت میلاد زکی پور در لیست پرسپولیسی ها هست یا نه.