دربی تهران و توقف پرسپولیس مقابل استقلال، شروع حاشیه‌های زیادی برای این تیم بود. شانس پرسپولیس برای رسیدن به صدر کمتر شد و تساوی مقابل هوادار و ذوب آهن، کار را سخت‌تر کرد. در نهایت هم شکست پرسپولیس مقابل سپاهان، به معنی امضا شدن حکم قهرمانی استقلال بود. پایان قهرمانی‌های پرسپولیس، باعث شد شایعات زیادی، درباره قطع همکاری باشگاه با گل‌محمدی مطرح شود. اتفاقات روزهای اخیر اما، نشان می‌دهد یحیی، احتمالا فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس است.

پرسپولیس برای فصل آینده، سراغ بازیکنانی رفته که در لیست یحیی گل‌محمدی قرار دارند. آن‌ها نتوانستند علی علیپور را بخرند و او در فوتبال پرتغال ماندگار شد. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشته‌اند و احتمال حضورشان برای فصل آینده در این باشگاه زیاد است. محمد خدابنده‌لو با پرسپولیس به توافق رسیده و آن‌ها، در حال مذاکره با سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر، بازیکنان مد نظر یحی در فصل گذشته هستند. علاوه بر این، لیست خروجی‌ها و تمدیدی‌های پرسپولیس هم بر اساس نظر گل‌محمدی جلو می‌روند. موضوعی که نشان می‌دهد باشگاه، علاقه‌ای به پایان همکاری با سرمربی خود ندارد.

برگزاری جام جهانی در فصل آینده، پرسپولیس و یحیی را به احیای تیم‌شان امیدوارتر می‌کند. بازیکنانی که بخاطر مسائل مختلف و قراردادهای مالی بالاتر از پرسپولیس جدا شده‌اند، می‌خواهند دوباره دیده شوند و شانس‌شان را برای حضور در جام جهانی افزایش دهند. علیرضا بیرانوند که جایگاهش در تیم ملی متزلزل شده و مرتضی پورعلی‌گنجی که جزو ترکیب اصلی دراگان اسکوچیچ نیست، به همین دلیل قصد بازگشت به لیگ برتر را دارند. شانس پرسپولیس برای بازگرداندن احمد نوراللهی هم کم به نظر نمی‌رسد. همین فرصت، انگیزه مشترک گل‌محمدی و باشگاه برای جبران ناکامی در فصل گذشته است.