هافبک فرانسوی می تواند از گزینه های خروجی یوونتوس باشد. 

آدریان رابیو از دید باشگاه یوونتوس "بازیکن غیرقابل فروش" نیست؛ مخصوصا حالا که پل پوگبا در آستانه بازگشت به تورین قرار دارد. 

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آدریان رابیو سومین فصل حضور خودش در یوونتوس را پشت سر گذاشت. هافبک فرانسوی که آرام آرام توانسته یک جایگاه ثابت در خط میانی بیانکونری پیدا کند اما از طرف باشگاه برچسب غیرقابل فروش را دریافت نکرده است. هافبک 27 ساله در حال ورود به آخرین سال قراردادش با یوونتوس است اما هنوز هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد از سوی باشگاه تورینی به او ارائه نشده است. این یعنی یوونتوس برای جلوگیری از خروج آزاد بازیکن، به فکر فروختن اوست.

در همین راستا باشگاه هایی در لیگ برتر انگلیس به جذب آدریان رابیو علاقه مند هستند و خود بازیکن هم مایل است تا تجربه جدیدی را در این لیگ تجربه کند. توماس توخل، سرمربی چلسی که در پاری سن ژرمن با رابیو همکاری داشته، از جمله کسانی است که رابیو را تحسین می کند و به همکاری دوباره با او علاقه مند است؛ با توجه به ورود مالکان جدید به چلسی و قصد آنها برای سرمایه گذاری در بدو ورود، آبی های لندنی می توانند برای پرداخت هزینه انتقال آماده باشند. دیگر تیمی که گفته می شود به رابیو علاقه دارد، تاتنهام است. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که خودش هافبک فرانسوی را به تورین منتقل کرده بود نیز از جمله تحسین کنندگان بزرگ رابیو به حساب می آید و احتمال همکاری دوباره وجود دارد.