مدیرعامل نفت مسجدسلیمان: حاشیه بازی با نفت آبادان؟ گل دقیقه ۹۵ سبب درگیری شد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از تصمیم داور دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، هدایت یزدی درباره تساوی 2-2 نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان به تسنیم گفت:

پیش از به ثمر رسیدن گل اول، توپ 10 سانتی‌متر از خط کنار زمین عبور کرده بود. بقای ما در این مسابقه باید قطعی می‌شد، اما سرمان را خیلی راحت بریدند. مگر بازی چقدر متوقف شد که پنج دقیقه وقت اضافه گرفتند. فدراسیون برای این مسابقه نماینده ویژه فرستاده بود؛ مگر هواداران حرفی زدند؟

اگر با گل صنعت نفت سقوط کنیم، کمیته داوران و سازمان لیگ پاسخگو خواهند بود؟

وی با بیان اینکه نفتی‌ها در چند هفته گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند، تصریح کرد:

اگر این اشتباهات به ضرر استقلال و پرسپولیس رخ می‌داد هم کسی از کنار آن عبور می‌کرد؟ اگر همین گل باعث سقوط نفت مسجدسلیمان شود، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ کمیته داوران و سازمان لیگ پاسخی می‌دهند؟ آیا می‌خواهید هواداران ما را آزار بدهید؟ به باشگاه گل‌گهر احترام می‌گذاریم، اما این تیم در شهر خودش 200 تماشاگر داشت. بازی ما تا ساعت 17 معلوم نبود برگزار می‌شود، اما سه هزار هوادار به ورزشگاه آمدند.

انگار سفر به مسجدسلیمان برای آقایان سخت است!

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه کمیته داوران و سازمان لیگ باید در چینش‌ها و تصمیمات خود دقت کنند، خاطرنشان کرد:

همیشه می‌گوییم فوتبال برای هواداران است، اما آنها را نمی‌بینیم. انگار سفر به مسجدسلیمان برای آقایان سخت است. اگر نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان در لیگ برتر نباشند، فوتبال چه لذتی دارد؟

مقابل استقلال به دنبال کسب امتیاز هستیم

یزدی با تمجید از عملکرد نفت مسجدسلیمان با رضا مهاجری گفت:

به‌جز دیدار با گل‌گهر سیرجان، تیم نفت با مهاجری روند رو به رشدی داشته و شرایط فنی و روحی بسیار خوبی داریم. اگر بدشانس نبودیم، باید خودمان را خیلی زودتر در جدول تثبیت می‌کردیم. ما باید چهار یا پنج گل به صنعت نفت می‌زدیم. انتظار داریم همانطور که بازی بسیار خوبی در شش هفته گذشته به نمایش گذاشتیم، بازی بسیار خوبی مقابل استقلال ارائه کنیم و به دنبال امتیاز هستیم.

استقلال مقابل نفت برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری می‌جنگد

وی با تبریک قهرمانی شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ برتر بیان کرد:

امیدوارم موفقیت‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه داشته باشد. این تیم مقابل ما برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود تلاش می‌کند. به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم این مسابقه باید بعد از بازی پرسپولیس - شهر خودرو برگزار شود. ما 9 یا 10 خرداد با استقلال بازی می‌کنیم.

گل دقیقه 95 باعث ایجاد درگیری شد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری ایجاد شده میان دو بازیکن نفت با داریوش حسن‌پور، عضو هیئت مدیره باشگاه عنوان کرد:

گلی که در دقیقه 95 خوردیم، اثر روانی داشت و درگیری‌ها به همین دلیل رخ داد. این اتفاقات در دیدارهای ملی هم پیش می‌آید و ما باید آرامش خودمان را در هر شرایطی حفظ کنیم. در این اتفاق نباید به دنبال مقصر باشیم و وظیفه داریم اتفاقات را جمع و جور کنیم. بازیکنان اصلاً حرف از اعتصاب نزدند و ما کنار آنها هستیم.

با کرار مذاکره کرده‌ایم و باید دفاعیه تنظیم کنیم

یزدی درباره شکایت کرار جاسم از باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت مطالبات 85 هزار دلاری خود اظهار داشت:

او از ما شکایت کرده و علیه نفت مسجدسلیمان حکم گرفته است. مذاکراتی با کرار جاسم داشته‌ایم و باید دفاعیه‌ای تنظیم کنیم.