به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا در تیرانا به مصاف فاینورد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان ژوزه مورینیو در نیمه اول برابر حریف به گل رسیدند و در حالی که در نیمه دوم تحت فشار شدید فاینورد قرار گرفتند اما موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و به این ترتیب عنوان قهرمانی اولین دوره این رقابت‌ها را از آن خود کنند.
بلافاصله پس از سوت پایان بازی، مانچینی به سمت برایان کریستانته رفته و او را در آغوش گرفت اما پس از لحظاتی او را هول داده و سعی کرد مشتی به شکم او بزند. با این حال این عجیب‌ترین رفتار او در جریان جشن قهرمانی نبود.

پس از این که مدال‌ها و جام قهرمانی به بازیکنان این تیم اهدا شد، آنها در حال خوشحالی و عکس گرفتن با یکدیگر و با جام بودند که مانچینی بار دیگر با یکی از بازیکنان تیمش درگیر شد. 

 


این مدافع ایتالیایی این بار فلیکس آفنا گیان را هدف قرار داده و ضرباتی به صورت این بازیکن زد. جدیت خاصی در صورت این بازیکن دیده می‌شد که این احساس را به بیننده القا می‌کرد که این درگیری کاملا جدی و از روی عناد و خشم است. 
اما تصاویری که پس از بازی منتشر شد نشان می‌داد که تنها چند لحظه بعد، گیان روی دوش مانچینی قرار گرفته و هر دو با هم فتح این جام قهرمانی را جشن گرفته‌اند. 

 


آفنا گیان نیز پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره این درگیری پیش آمده گفت:« این اتفاق جدی نبود. ما همزمان در حال نبرد و شوخی بودیم. رفتار او همین شکلی است. این طبیعی است و هیچ بحث و موضوع جدی‌ای در کار نبود.»