به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات بود که تاتنهام دو بازیکن به نام‌های رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفکی را از یوونتوس به‌خدمت گرفت تا کمی اوضاع مالی خود بعد از جذب دوشان ولاهوویچ را بهبود بخشد. اما پائولو بونولیس معتقد است ارزش این دو بازیکن چندان زیاد نبوده و فابیو پاراتیچی که سابقه مدیریت در یوونتوس را دارد، بر اساس منافع این باشگاه عمل کرده است.

 

 

پائولو بونولیس گفت: "یووه مانند یووه عمل کرد و آنها آن بازیکنانی را که نیاز داشتند در ماه ژانویه جذب کردند. یوونتوس یک مهاجم مرکزی بزرگ به نام دوشان ولاهوویچ و یک هافبک به اسم دنیس زکریا را جذب کردند و حضور او به مانوئل لوکاتلی اجازه می‌دهد دیگر روی وظایف دفاعی تمرکز نکند.

 

من بی تعارف می‌دانم که یوونتوس چگونه توانست رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی را به قیمت 70 میلیون یورو بفروشند؟ با تمام احترامی که برای این دو بازیکن قائل هستم، ارزش آنها چنین رقمی نیست. اما به‌صورت تصادفی و عجیب، این دقیقا همان رقمی است که یوونتوس برای خرید دوشان ولاهوویچ خرج کرد. پس شاید فابیو پاراتیچی هم‌چنان برای یوونتوس کار می‌کند تا شرایط را برای این تیم بهتر کند."