سرپرست موقت فدراسیون فوتبال و همراهانش در فرودگاه استانبول متوجه شدند بازی ایران و کانادا لغو شده است!

میرشاد ماجدی که به اتفاق حسن کامرانی فر و بهرام رضاییان بعد از ظهر امروز به ترکیه سفر کرد، دقایقی قبل به فرودگاه استانبول رسید و تازه متوجه شد بازی ایران و کانادا لغو شده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که حامد مومنی و حمید استیلی در استانبول حضور داشتند و میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون امروز به اتفاق دبیرکل فدراسیون و یک عضو هیات رئیسه به استانبول سفر کردند تا همراه استیلی و مومنی و همچنین گروه دیگری که قرار بود امشب از تهران به استانبول سفر کنند، صبح فردا برای دریافت ویزا به سفارت کانادا بروند، همزمان با ورود سرپرست موقت فدراسیون به فرودگاه استانبول، مدیران اعزامی از تهران متوجه لغو بازی ایران و کانادا شدند.

با توجه به لغو بازی ایران و کانادا هزینه سفر به استانبول و اقامت یک روزه در این شهر هم به فدراسیون بی پول ایران تحمیل شد. فدراسیون فوتبال به هوای اینکه باید در استانبول و آنکارا ویزای سفر به کانادا را بگیرد، برای تمامی ملی‌پوشان، مربیان و همراهان بلیط سفر به ترکیه را به اتفاق اقامت در هتل رزرو کرده بود. فدراسیون مدعی است برای گرفتن خسارت بابت همین هزینه ها از فدراسیون فوتبال کانادا فیفا شکایت می کند.