یکی دیگر از بازیکنان لهستانی به لیگ آلمان لینک شده است.

پیوتر زیلینسکی از سال 2016 و حضورش در ناپولی، گاه و بی گاه مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار گرفته است. احتمال دارد پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو در حرفه‌ی او نقشی تعیین کننده داشته باشد.

طرفداری| بنا بر ادعای لا گاتزتا دلو اسپورت در صدر باشگاه هایی که علاقه‌مند به جذب پیوتر زیلینسکی در این تابستان هستند، نام بایرن‌مونیخ به چشم می‌خورد.

نمایندگان بایرن قبلاً با ایجنت ها و اطرافیان این بازیکن در تماس بوده‌اند؛ آنها می‌خواهند از شرایط بازیکن مطلع شده و امکان‌پذیری یک انتقال احتمالی را ارزیابی کنند. در تابستان 2020، زیلینسکی قرارداد خود را با ناپولی تا سال 2024 تمدید کرد. بند فسخ این قرارداد نیز حدود 100 میلیون یورو است.

تصور نمی شود که بایرن این بند آزادسازی را برای جذب هافبک لهستانی در تابستان پیش رو، فعال کند. با این حال، باواریایی‌ها می‌خواهند به زیلینسکی دستمزد بهتری نسبت به آنچه که در حال حاضر در ناپل دریافت می‌کند، ارائه دهند. دستمزد پیشنهادی بایرن به صورت خالص، رقمی در حدود 4 میلیون یورو در هر فصل است.

اورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، به‌طور قابل‌توجهی از خروج زیلینسکی در این تابستان استقبال می‌کند. دی لورنتیس مایل است به پیشنهادات گوش دهد و با تیم های علاقه‌مند مذاکره داشته باشد؛ البته مبلغ موردنظر رییس ناپولی برای فروش این هافبک لهستانی کمتر از 40 میلیون یورو نیست.