به گزارش"ورزش سه "، فینال جام باشگاه های تهران در دی ماه سال 64 بین شاهین و استقلال شاهد صحنه های جذب و دیدنی زیادی بود. این بازی در حالی به ضربات پنالتی رفت که آبی ها تا دقیقه 75 بازی با تک گل پرویز مظلومی از تیم پر مهره و دوست داشتنی آن روزهای شاهین پیش بود که سماجت امیر قلعه نویی هافبک 22 ساله شاهین با ضربه محمود پازوکی گل تساوی را برای شاهین رقم زد.


قلعه نویی که آن روزها در میانه میدان ترکتازی می کرد یک ضربه کاشته خوب هم زد که با واکنش حجازی همراه شد تا دیدار نفس گیر دو تیم در حضور بیش از 70هزار تماشاگر به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

ترکیب تیم شاهین در دیدار فینال

 

ترکیب استقلال در دیدار فینال

 


در تصویری که در پوستر تمام قد صفحه آخر کیهان ورزشی به چاپ رسیده است و در آن به کیفیت بالای ستاره سالهای بعد استقلال اشاره شده است قلعه نویی را روبروی اصغر حاجیلو مدافع خشن و بی رحم آن روزهای استقلال  بدون ساق بند و با ساق ورزشی جمع شده روی مچ پا و در حضور بهتاش فریبا می بینیم .

 

 


حاجیلو که یکی از مدافعان خشن آن سالها به حساب می آید و پنالتی زن اول استقلال هم محسوب می شد در ضربات پنالتی ،ضربه اول استقلال را ازدست داد،ولی درخشش حجازی در نهایت جام را برای آبی پوشان به ارمغان آورد.