پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و تقریبا هرروز اخبار منفی برای هواداران این تیم به بیرون مخابره می شود.  این روزها مشکلات مالی در پرسپولیس به اوج خود رسیده است و سرمربی این تیم  از وضعیت حال حاضر این باشگاه  به شدت ناراضی است.

مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس دارد یحیی  را به شدت کلافه کرده و هفته گذشته نیز این بحث مطرح شد که یحیی گل‌محمدی قصد دارد استعفا دهد، اما آنچه مشخص است او صبر بیشتری نسبت به مربیان و بازیکنان خارجی دارد و بعید است بخواهد به مانند خارجی‌های پرسپولیس، به این راحتی نیمکت پرسپولیس را رها کند.  بوژیدار رادوشوویچ که دوشنبه شب با برنامه فوتبال برتر گفت و گو می کرد، یک ادعای جنجالی را مطرح کرده و مدعی شده مشکلات مالی در پرسپولیس که باعث شد بودیمیر، کالدرون و او این باشگاه را ترک کنند در ادامه نیز باعث قطع همکاری یحیی با قرمزها خواهد شد.

ادعایی که فضای هواداری پرسپولیس را به شدت تحت تاثیر قرار داده و پرسپولیسی ها به شدت نگران جدایی سرمربی موفق تیمشان هستند. گفتنی است ، یحیی با اینکه اصلا از وضعیت موجود راضی نیست ولی علاقه ای به ترک پرسپولیس ندارد و فعلا تصمیمی برای استعفا از هدایت پرسپولیس ندارد.