به نظر می رسد صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به جرم انتقاد از ناتوانی سرپرست موقت و دبیرکل اشتباه فدراسیون از سمت خود برکنار شده است!

شرافت و صداقت مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال که خلاف رویه کارمندان توجیه گر و بله قربان گو، مجیز میرشاد ماجدی را نگفت و از او بابت اشتباهاتش انتقاد کرد، منجر به برکناری اش شد.

به گزارش طرفداری، صفی الله فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال روز گذشته در برنامه ورزشگاه با انتقاد از رفتارهای غلط سرپرست موقت و دبیرکل فدراسیون فوتبال بابت عقد قرارداد ناشیانه با فدراسیون فوتبال کانادا، از میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر انتقاد کرد و به درستی از سرپرست موقت و دبیرکل فدراسیون پرسید به چه دلیل آنها همزمان برای دریافت ویزای کانادا به ترکیه سفر کرده اند و اگر قرار باشد ۲۰ روز همزمان در فدراسیون نباشند چه کسی باید به کارهای فوتبال رسیدگی کند؟

این افشاگری مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال خلاف رویه کارمندانی بود که تمام انرژی خود را روی توجیه کردن اشتباهات میرشاد ماجدی و حسن کامرانی‌فر متمرکز کرده‌اند. درست به همین دلیل میرشاد ماجدی از انتقادات منطقی و درست صفی الله فغانپور برآشفته شد.

وقتی غروب دیروز یکی دو کانال تلگرامی همسو با سرپرست موقت فدراسیون فوتبال از قطع همکاری قریب الوقوع فدراسیون با یکی از مدیران میانی خبردادند قابل پیش بینی بود تیم تولید محتوا مستقر در فدراسیون فوتبال این خبر بدون اسم را در اختیار این کانال های همسو قرار داده تا به خیال خود مقدمات قطع همکاری با مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال را فراهم کند. صبح امروز نیز یکی دو خبرگزاری به صورت غیررسمی از پایان همکاری فدراسیون و فغانپور خبر دادند. هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی سایت فدراسیون فوتبال منتشر نشده است اما اگر واقعاً این خبر صحت داشته باشد، باید بدون تعارف نوشت فدراسیون فوتبال مدیر صادق و راستگو نمی‌خواهد و برکناری تاوان شرافت و صداقت مدیری است که برای حفظ صندلی خود دروغ نگفت و توجیه نکرد.

 

همچنین بخوانید:

قطع همکاری فدراسیون فوتبال با صفی الله فغانپور