به گزارش "ورزش سه"، حضور ملی پوشان استقلالی در دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به مشکلی میان فرهاد مجیدی و دراگان اسکوچیچ تبدیل شده است. سرمربی آبی ها خواستار حضور این بازیکنان در دیدار پایانی است و از سمت دیگر سرمربی تیم ملی قصد دارد از فردا، بازیکنان مدنظرش را در اردو داشته باشد.

این اتفاقات سبب شده است تا بحث و گمانه زنی درباره اینکه سیدحسین حسینی، عارف غلامی، امیرحسین حسین زاده، صالح حردانی و مهدی مهدی پور می توانند استقلال را در بازی فردا مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کنند یا خیر، بالا بگیرد. در همین خصوص، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از مخالفت اسکوچیچ با حضور این بازیکن در بازی فردای آبی پوشان خبر داد.

محمدجواد پاینده که صبح امروز میهمان برنامه «سلام صبح بخیر» بود، درباره تماس فرهاد مجیدی با حمید استیلی  برای در اختیار داشتن ملی پوشان استقلال در جشن قهرمانی این تیم و اینکه آیا اسکوچیچ با این موضوع موافقت کرده است، گفت: تا جایی که من در جریان هستم، ما و اسکوچیچ شرایط باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی را درک می‌کنیم ولی آقای اسکوچیچ هم از پرستیژ، نظم و انضباطی که باید بر اردوی تیم ملی حاکم باشد، مراقبت می کند.

او ادامه داد: قرار است از ۹ خرداد، اردوی تیم ملی آغاز شود. تاکنون تصمیم قاطع سرمربی تیم ملی که فدراسیون هم از آن حمایت می‌کند این است که چنین اتفاقی شدنی نیست. مگر اینکه نظر آقای اسکوچیچ تغییر کند‌ یا مذاکره ای با فرهاد مجیدی داشته باشند.

وی درمورد اینکه با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در هتل المپیک و بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان، آیا این امکان وجود ندارد که ملی پوشان این تیم برای ساعاتی از اردو خارج شوند زیرا مجیدی اعلام کرده به آنها بازی نخواهد داد، گفت: من مستقیم با مجیدی در این خصوص صحبت نکرده‌ام اما چنین چیزی را شنیده ام ولی همانطور که عرض کردم، نگرانی اسکوچیچ درمورد انضباط و حفظ جایگاه و اردوی تیم ملی است.