محمد محمدی می گوید پرسپولیس فصل آینده برای قهرمانی ایران نه بلکه برای قهرمانی آسیا تلاش می کند

محمد محمدی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس، صدور مجوز حرفه ای و ... صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد محمدی در خصوص دریافت مقداری از سود سهام پرسپولیس از سازمان خصوصی سازی گفت:

با توجه به درخواست قبلی ما مبنی بر اینکه می خواستیم به بازیکنان و کادر فنی پرداختی داشته بشیم، از قبل دستور گرفتیم و مقداری از آن را دریافت کردیم چون باید بر اساس نیاز و دستور سازمان خصوص سازی این پول پرداخت می شد. با این پول توانستیم درصدی از قرارداد کادرفنی و بچه های تیم را بدهیم.

محمدی افزود:

لیست بدهی های مان را به سازمان خصوصی سازی اعلام کردیم. خود خصوصی سازی اولویت بندی می کند. یک کارگروهی متشکل از قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی، رضا درویش مدیرعامل و یکی از اعضای کمیته بهره برداری، تشکیل شده اند. یک میلیارد از این پول را به پدیده دادیم و تا الان مجموعا 2/5 میلیارد تومان به این باشگاه داده ایم.

معاون ورزشی پرسپولیس در خصوص موز حرفه ای این باشگاه گفت:

کارگروه حرفه ای سازی داریم که شامل کمیته های مختلفی می شود. ما تا الان دو سه جلسه خوب برگزار کردیم و کارها تقسیم شده است انشالله مواردی که مد نظر AFC است برطرف کنیم تا دیگر مشکلی پیش نیاید. چون زمان داریم، می توانیم موارد را تامین کنیم و حضوری قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم. در کل نگرانی از بابت صدور مجوز حرفه‌ای نداریم.

محمد درباره نقل و انتقالات هم عنوان کرد:

انشالله بتوانیم جلوی هواداران مان روسفید باشیم. تمام تلاش مان را می کنیم تیم خوبی برای فصل آینده ببندیم نه برای قهرمانی ایران، بلکه برای قهرمانی در آسیا. امسال موانع و مشکلات کمتر شده و بحث مسائل مالی و درآمد زایی خوب پیش می رود و با توکل بر خدا و دعای هواداران، تیم خوبی که در شان نام پرسپولیس باشد، می بندیم.

محمد محمدی در خصوص اینکه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گفت:

طبیعتا دوست داریم در هر حالتی بازیکنان مان را در اختیار داشته باشیم اما منافع ملی را هم در نظر می گیریم. دیروز جلسه ای با درویش و گل محمدی داشتیم که بعد از نتیجه بازی با پدیده، در خصوص ملی پوشان مان تصمیم گیری خواهند کرد. در نهایت اولویت مان باشگاه خودمان است چون بازیکنان سرمایه باشگاه هستند و ممکن است نتایج هفته آخر مهم باشد. اما تصمیم یحیی گل محمدی مهم است و آخرین تصمیم این بود که بازیکنان ما در بازی هفته آخر باشند.