میلان به دنبال جذب هافبک پرتغالی است.

بر اساس گزارش های روزنامه‌های ایتالیایی، میلان پول حاصل از انتقال ینس پتر هوگه به اینتراخت فرانکفورت، را برای جذب رناتو سانچز از لیل خرج خواهد کرد.رناتو سانچز، هافبک پرتغالی لیل، به شدت به میلان لینک شده است.

طرفداری| به گزارش گاتزتا دلو اسپورت باشگاه میلان از قبل، برای از دست دادن فرانک کسیه آمادگی داشت؛ آنها برنامه داشتند تا به سرعت جانشینی برای کسیه پیدا کنند. این هافبک ساحل عاجی در روزهای اخیر با یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که از آث میلان جدا خواهد شد.

باشگاه آث میلان نیز روز شنبه اعلام نمود که قرارداد قرضی هوگه با فرانکفورت دائمی شد. حال، بر اساس گزارشات، پول حاصل از این انتقال صرف خرید رناتو سانچز خواهد شد تا روسونری بتواند جانشینی برای فرانک کسیه جذب کند.

همانطور که قبلاً درمورد نقل و انتقالات میلان گفته شده بود، رناتو سانچز پرتغالی در کنار نیکولو زانیولو و گلیسون برمر در لیست اهداف تابستانی این باشگاه قرار دارند. 

رناتو سانچز سال 2016 جایزه پسر طلایی را کسب کرد. او در همان سال از بنفیکا به بایرن مونیخ پیوست و از آن پس مورد توجه بزرگان فوتبال اروپا قرار گرفت. با این حال، او در بوندسلیگا با مشکلاتی مواجه شد و پس از یک دوره که برای سوانسی قرضی بازی کرد، با قراردادی دائمی به لیل پیوست و دوباره به اوج رسید و شکوفا شد.