اگر رسانه طرفداری چه با این فدراسیون و چه با فدراسیون های قبلی مکاتبه ای برای دریافت ویزای هر کشوری داشت، لطفا فدراسیون همین امروز این مکاتبه را منتشر کند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...

تیم تولید محتوای فدراسیون که به جای انجام کارهای ضروری خود، یکسره در حال جوسازی است و شیفت صبح علیه رسانه های منتقد توطئه می کند و شیفت عصر به پرونده سازی برای خبرنگاران و فعالان رسانه ای منتقد مشغول است، هفته های گذشته اضافه کاری می کرد و برای اعضای هیات رییسه مصاحبه آماده می نوشت و همراه با کارت هدیه برای رسانه نماها می فرستاد و این هفته در دفاع از تهیه کننده و مجری برنامه فوتبال برتر خبر و گزارش و تحلیل می نویسد!

به گزارش طرفداری، وقتی اسامی مسافران ترکیه برای دریافت ویزای کانادا از طریق رسانه طرفداری منتشر و مشخص شد نام مهدی هاشمی و محمدحسین میثاقی هم در لیست مسافران ویزای کانادا بوده، به جای آن که خبرگزاری صدا و سیما به این موضوع واکنش نشان بدهد، سرکرده تیم تولید محتوا یک خبر آماده به یکی از خبرگزاری ها داد و در دفاع از این تخلف آشکار فدراسیون فوتبال، مدعی شد هزینه سفر هاشمی و میثاقی را صدا و سیما می داد و چون فوتبال برتر یک برنامه فوتبالی است، ایرادی ندارد تهیه کننده و مجری اصلی اش با تیم ملی به کانادا بروند!

در واکنش به این توجیه خنده دار که عذر بدتر از گناه است، طرفداری توضیح داد؛ اگر هدف اعزام نماینده از یک برنامه ورزشی به کانادا بود، گزارشگر و تصویربردار آن برنامه باید اعزام می شد نه مجری اصلی اش که در استودیو می نشیند و تهیه کننده اش! طرفداری هم وقتی برای بازی های باشگاهی نماینده اعزام می کند، خبرنگار و عکاس یا گزارشگر و تصویربردار خود را به ماموریت می فرستد نه مدیر مسئول و سردبیرش را...

هرچند 27 دقیقه تریبون دادن به میرشاد ماجدی و یک سوال چالشی نپرسیدن از او نشان داد پشت پرده ویزای کانادا چه بوده اما تیم تولید محتوا این بار پا را فراتر گذاشت و یک تحلیل آماده برای انتشار به یکی از خبرگزاری ها سپرد و جواب داد اگر هاشمی و میثاقی می خواستند ویزای کانادا بگیرند، عیبی ندارد چون قبلا هم جواد خیابانی، عادل فردوسی پور، پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی و محمدحسین میثاقی همراه تیم ملی و تیم های باشگاهی به این کشور و آن کشور رفته بودند.

البته اگر دوستان تصور می کنند ضریب هوشی همه مثل سرکرده تیم تولید محتوا حوالی صفر است و با دسته کورها طرف هستند و هر چه می گویند ما باید چشم بسته بپذیریم که هیچ، در غیر این صورت، یادمان نرود جواد خیابانی و عادل فردوسی پور و پیمان یوسفی برای گزارش بازی تیم ملی یا تیم های باشگاهی و به عنوان گزارشگر نه در نقش مجری اصلی برنامه و تهیه کننده برنامه به سفر می رفتند و هرگز سابقه نداشته تهیه کننده و مجری اصلی یک برنامه در فهرست دریافت ویزا قرار بگیرند. اگر محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر برای بازی ایران و کانادا به ونکوور می رفت یا اگر فوتبال برتر تصویربردار خود را به کانادا می فرستاد، این توجیه قابل پذیرش بود اما هیچ «کاردکی» نمی تواند روی قرار گرفتن نام تهیه کننده و مجری برنامه در لیست دریافت ویزای کانادا «ماله» بکشد!

از همه بدتر اما کار زشتی است که آن خبرگزاری انجام داد. دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری مدنظر احتمالا وقت نکرد نوشته سرکرده تیم تولید محتوا را بخواند وگرنه بعید است کسی که خودش را رسانه ای می داند اجازه بدهد یک کارمند دون پایه این گونه به رسانه ها اهانت کند و بنویسد؛ پرواضح است که عده بسیاری متقاضی اعزام به کانادا بوده اند و وقتی با در بسته روبرو شده اند شروع به جوسازی ناجوانمردانه کرده اند تا به سهم خود برسند!

سهم؟ کدام سهم؟ همان لیست 80 نفره که اسم لباس فروش و ... و ... هم در آن بود؟

شاید هم در این خبرگزاری کسانی متقاضی ویزای کانادا بودند و ما خبر نداریم ولی از رسانه طرفداری که اولین بار لیست مسافران کانادا را نوشت، تا به امروز هیچ کس نه متقاضی ویزای کانادا بوده و نه در هیچ سفر دیگری این رسانه خبرنگار و عکاس معرفی کرده است. طرفداری افتخار می کند تا به امروز مقابل هیچ فدراسیونی برای سفر و ... گردن کج نکرده و از این پس هم نخواهد کرد.

تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی به کشورهای مختلف سفر کرد و در هیچ کدام از این سفرها رسانه طرفداری تقاضای ویزا نداشت و از این پس هم نخواهد داشت. جام جهانی، بازی های آسیایی، جام ملتهای آسیا رویدادهایی است که طرفداری قطعا در آنها نماینده خواهد داشت چراکه پوشش این رویدادها را وظیفه خود و حق طبیعی مخاطبانش می داند ولی امکان ندارد سردبیر طرفداری و همکاران این رسانه متقاضی درج نام شان در لیست ویزای این کشور و آن کشور باشند. دلیلش هم کاملا مشخص است، طرفداری یک رسانه مستقل است که حاضر نمی شود به قیمت ویزا و سفر و کارت هدیه و ... استقلال خود را زیر سوال ببرد. درباره سهم خواهی هم دیگر حرفی نزنید که حال مان بد می شود؛ سهم طرفداری از این تغییرات فوتبال فقط 60 فقره شکایت شهاب عزیزی خادم، غلامرضا رفیعی، غلامرضا علیخانی، علی عالی و ... بوده و همچنان در حال مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه هستیم تا پاسخگوی شکایت ها باشیم و در عوض آنها که برای به دست آوردن دل عزیزی خادم صبح تا شب دکتر دکتر می کردند تا کمیته شان را حفظ کنند، حالا با پول بیت المال و پرواز فرست کلاس به این کشور و آن کشور سفر کنند و کارمند دون پایه که سابقه وطن فروشی اش هرگز از ذهن پاک نمی شود، همین صندلی موقتش را از صدقه سر افشاگری های طرفداری دارد و به ناجوانمردانه ترین شکل ممکن پشت سر رسانه طرفداری صفحه می گذارد.

طرفداری با این اتهامات خنده دار میدان را خالی نمی کند و به افشاگری علیه کارمندان متخلف و خاطی شاغل در فدراسیون فوتبال که از بد حادثه موقتا پست سرپرستی گرفته اند، ادامه خواهد داد. رسانه طرفداری در چارچوب قانون و با رعایت تمامی موازین قانونی، هزینه دروغ گفتن و تخلف کردن را در ورزش بالا می برد و اجازه نمی دهد عناصر فاسد، پشت چهره های به ظاهر موجه پنهان شوند و کارهایی که قبلا در فوتبال باشگاهی انجام می دادند را حالا در فوتبال ملی انجام بدهند. دوره زد و بند و رشوه دادن و سهم تقسیم کردن به سر آمده است... لیست ویزا هم با این تهمت ها از ذهن افکار عمومی پاک نمی شود. این قبول که ادعا می کنید زورتان زیاد است و می توانید صدای هر منتقدی را زیر هیاهویی که خوب بلدید محو کنید اما افکار عمومی این لیست ویزا را با این هیاهو از یاد نمی برد. خدا را شکر مملکت هنوز هم قانون دارد و قبل از شما، شهاب عزیزی خادم و مدیر روابط عمومی اش هم از این تهدیدها می کردند و شعار می گیریم و می بندیم و ... سر می دادند. آنها حالا کجا هستند؟ سرنوشت شما هم مثل سرنوشت قبلی ها خواهد بود.

به جای توهین به رسانه مستقل طرفداری که هیچ گناهی غیر از اطلاع رسانی ندارد، بابت تخلف آشکارتان عذرخواهی کنید. خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.