ستاره تیم ملی برزیل قصد دارد در پایتخت فرانسه به کارش ادامه بدهد.

در سایه شایعاتی که از آمادگی پاری سن ژرمن برای فروختن نیمار در تابستان امسال خبر می‌دهند، او قصد خود را ماندن در پارک دو پرنس اعلام کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت گل، نیمار ۳۰ ساله که هنوز سه سال دیگر با تیمش قرارداد دارد، تاکید دارد که کارش در PSG تمام نشده است. 

هدف من همیشه یک چیز است: کسب تمامی عناوین ممکن. می‌خواهم خوب بازی کنم و قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا شوم. این‌ها اهداف من برای فصل آینده هستند. این آینده باید با پاریس رقم بخورد؛ من با تیم دیگر قرارداد دارم پس انتخاب دیگری در کار نیست. بله، کنار پاری سن ژرمن خواهم بود.

این بازیکن خوش تکنیک همچنین در مورد تمدید قرارداد کیلیان ام باپه با پاری سن ژرمن گفت: 

 اعتراف می‌کنم که تا لحظه آخر از این موضوع خبر نداشتم. یم روز قبل از اعلام رسمی از آن با خبر شدم. از تصمیم کیلیان برای ماندن خیلی خوشحال شدم. به نظرم پروژه پاری سن ژرمن برای دوران حرفه‌ای او خوب است. برای خودش خوب است که چند فصل دیگر در پاریس بماند و برای قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در کشور و شهر خودش تلاش کند. بنابراین از نظر من تصمیم درستی بود. شاید در آینده نظرش عوض شود و خواستار بازی کردن در تیم دیگری شود ولی به باور من، تصمیم درستی گرفت. بودن بازیکنانی مثل کیلیان در تیم، اهمیت زیادی دارد.  

نیمار در پایان درباره سال اول نه چندان موفقیت آمیز لیونل مسی در پاری سن ژرمن اضافه کرد: 

 لئو سال‌های سال در بارسا حضور داشت و سازگار شدن با شرایط جدید برایش آسان نیست. تیم عوض کردن و رفتن به شهری دیگر سخت است. زبان اینجا هم فرق دارد و خلاصه عوامل گیج کننده زیاد هستند. باید سبک بازی تیم و عدم شناخت هم تیمی‌ها از سبک بازیش را هم در نظر گرفت. همه این‌ها موثر هستند. لئو، کیلیان و من همیشه بر اساس عملکردمان، بر اساس آمارها، تعداد جام‌های کسب شده و این طور چیزها قضاوت می‌شویم. ما از مسئولیت‌مان مطلع هستیم و برای همین همیشه تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم.