به گزارش "ورزش سه"، او در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: شاید در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم. موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردیم که متاسفانه ضربات ما در چارچوب نبود. اگر این توپ ها تبدیل به گل می شد و داور هم به سود ما پنالتی می گرفت برنده از زمین خارج می شدیم. البته ایمان داشتیم اگر داور به سود ما پنالتی می گرفت روحیه می گرفتیم و نتیجه بازی را بر می گرداندیم.  پنالتی ما کاملا درست بود. اما متاسفانه بازی را باختیم و سقوط کردیم. من در نیم فصل دوم به ترکیب تیم اضافه شدم اما در هر بازی شاهد اشتباه تاثیر گذار علیه تیم شهر خودرو بودم. به نظر می رسد چون تیم ما در حال سقوط بود داوران از اشتباه علیه تیم ما بیمی نداشتند، در حالی که اشتباهات آنها به ما ضربه زد و یکی از دلایل سقوط ما بود.

او در خصوص دلایل سقوط تیم گفت: خب تیم در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست داد و مشکلات زیادی هم داشت. آنچه که من در نیم فصل دوم شاهد بودم تمرینات خوب و راهنمایی های خوب از سوی کادر فنی به خصوص داوود سید عباسی بود. ما ارایه‌گر بازی های خوبی در برابر حریفان بودیم و همه بازیهای ما پر موقعیت بود؛ دیدید که در برابر گل گهر به نتیجه مساوی 3-3 دست پیدا کردیم. حق ما این نبود و دست کم شایسته ماندن در جدول بازی ها بودیم. در مشهد با ما همانند غریبه ها رفتار می کردند، در حالی که اگر این حس وجود نداشت و تماشاگران برای تماشای بازی‌های ما به استادیوم می آمدند، شانس بیشتری برای بقا پیدا می کردیم. اینطور باید بگویم شهر خودرو در مشهد غریب بود.

عارف محمد علی پور در خصوص تجربه بازی در برابر پرسپولیس هم گفت: تلاش می کنم با بازی های خوب در لیگ برتر بار دیگر به اردوی تیم پرسپولیس برگردم. این بازی حس خوبی به خصوص جلوی تماشاگران به من داد. به هر صورت در سنی که من پیراهن تیم پرسپولیس را بر تن کردم بازی کردن در ترکیب تیم با توجه به بازی در پست دفاع سخت بود اما به طور حتم استراتژی اصلی من در آینده بازگشت دوباره به تیم پرسپولیس است.

مدافع تیم شهر خودرو در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تیم شهر خوردو می تواند بازگشت زودهنگامی به بازی های لیگ برتر داشته باشد یا نه؟ گفت: تجربه نشان داده است تیم هایی که از لیگ برتر به دسته اول سقوط می کنند کار سختی برای بازگشت پیش رو دارند. شما نگاه کنید که ملوان و مس بعد از چند سال به لیگ برتر صعود کردند. یا الان وضعیت تیم سایپا را در لیگ یک نگاه کنید. اتفاقا به نظر من بازی در لیگ یک به مراتب سخت تر از لیگ برتر است. این تصور غلط است چون شهر خودرو لیگ برتری بوده خیلی راحت در دسته اول قهرمان یا دوم می شود. باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و قوی تر حتی نسبت به این فصل عمل کنیم تا به لیگ برتر برگردیم.