به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی با وجود سقوط تیمش به دسته پایین‌تر یکی از خوب‌های فجر بود و تمام توانش را گذاشت اما اعتقاد دارد زیرساخت‌های لازم را برای بقا در اختیار نداشتند و تمام پتانسیل‌شان همین بود.

زمین تمرین ما هم در حد لیگ برتر نبود

متاسفانه ساختار مناسبی در استان فارس از لحاظ برنامه ریزی، امکانات سخت افزاری و حتی زمین تمرین در حد لیگ برتر وجود ندارد. ما از اول فصل مشکل زمین تمرین داشتیم و بارها خواستار رفع این مشکل شدیم اما هیچکس جوابگو نبود و همین مشکلات لطمه بسیار بزرگی به تیم وارد کرد و در بحث نقل و انتقالاتِ ابتدای فصل و جذب بازیکنان عملکرد خوبی نداشتیم و این امر بسیار تاثیرگذار بود.

بازی با پرسپولیس حکم مرگ و زندگی داشت اگر...

بازی با تراکتور در تبریز آخرین امید تیم ما برای بقا در لیگ بود و اگر پیروز می‌شدیم بازی با پرسپولیس برای ما حکم مرگ و زندگی را در هفته آخر داشت. در دیدار برابر تراکتور هم با تمرکز وارد زمین شدیم و گل اول را به ثمر رساندیم اما متاسفانه به یک‌باره در چند لحظه شرایط عوض شد و همچون بازی‌ها گذشته تمرکز خود را از دست دادیم.

کم تجربگی و اشتباهات فردی

همان‌طور که گفتم عمده مشکلات ما به همان بحث امکانات، عدم میزبانی در شیراز، زمین تمرین نامناسب و عدم فراهم کردن ساختار مناسب بود؛ علاوه‌بر این کم‌تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان باوجود این که با نهایت تلاش و بدون کم کاری در طول فصل بازی کردیم گریبان تیم ما را گرفت.

از هواداران فجر معذرت می‌خواهم

باتوجه به عدم ساختار مناسب در استان اما مجموعه باشگاه تمام امکاناتی که در حیطه توانایی‌اش بود؛ با تمام توان فراهم کرد و سردار بوعلی و آقای فلاح و مابقی مدیران حمایت ویژه‌ای از تیم داشتند و تمام تلاش خود را انجام دادند و از ایشان تشکر می‌کنم. مجموعه تیم و بازیکنان شرمنده هواداران فجر شدیم و باید از ایشان عذرخواهی کنیم و بنده نیز شخصا از هواداران خونگرم شیرازی معذرت می‌خواهم و باوجود این که دوست داشتیم مثمرثمرتر باشیم اما تمام توان ما همین بود.

نمرات بالایی گرفتم

صادقی در مورد عملکرد خوب و آمار پایین گل‌های دریافتی خودش در طول فصل گفت: لیگ برتر شرایط خودش را دارد و باید از همه لحاظ با عملکرد خوب، خودت را اثبات کنی و من تمام تلاشم را به‌کار بستم هم برای تیم مفید باشم و هم آمار شخصی خوبی داشته باشم و به تیم ملی دعوت شوم البته که تیم ملی در این چند سال شرایط خاصی داشته است. من امسال خوب کار کردم و نمرات بالایی کسب کردم و به سلیقه مربیان تیم ملی و نظر شخصی ایشان احترام می‌گذارم.

آمادگی کامل برای مصاف با پرسپولیس

صادقی در مورد دیدار با پرسپولیس اضافه کرد: همانطور که گفتم اگر هفته پیش تراکتور را شکست می‌دادیم بازی بسیار مهمی برابر پرسپولیس داشتیم. بالطبع در مقابل پرسپولیس تحت هر شرایطی دوست داریم بهترین عملکرد را به جا بگذاریم و با شروع تمرینات با انگیزه و آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

حق حسینی دعوت به تیم ملی بود

من از ۱۳ سالگی تمام رده‌های پایه ملی را طی کردم اما عنوان کردم که جایی در لیست تیم ملی بزرگسالان نداشته‌ام. در تمام دنیا پشتوانه سازی از پایه تا بزرگسال انجام می‌شود و بازیکن در شرایط اردویی قرار می‌گیرد اما این مساله در فوتبال ما وجود ندارد.  عملکرد سیدحسین حسینی در طول فصل خوب بود و واقعا حقش دعوت به تیم ملی بود؛ همین طور علیرضا بیرانوند با من در تیم‌های پایه هم‌تیمی بودند و با هم در تیم نوجوانان قهرمان آسیا شدیم و به جام جهانی رفتیم اما باید عملکرد کلیه دروازه‌بانان مدنظر باشد و آن کسی که حقش است به اردو دعوت شود و باید بستری فراهم باشد که استعدادها هدر نرود.