سیامک نعمتی بعد از حدود 4 ماه در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان رفت و اتفاقا گلزنی هم کرد

سیامک نعمتی که پس از 132 روز از سوی کادرفنی فرصت پیدا کرد تا در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود، گل دوم تیمش را مقابل پدیده به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری، سیامک نعمتی شب گذشته و در دیدار مقابل پدیده در شرایطی در ترکیب ابتدایی پرسپولیس قرار گرفت که آخرین بار در دیدار مقابل ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان رفت. پس از آن بود که شماره 88 سرخ ها به دلیل مصدومیت دیگر در بازی ها و تمرینات تیمش شرکت نکرد و مجبور به انجام عمل جراحی در اسقند ماه سال قبل شد.

نعمتی در چند بازی اخیر نیز به رغم بهبودی در ترکیب اصلی به میدان نرفت. او با تشخیص کادرفنی در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان و ذوب آهن به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شد و در ترکیب پرسپولیس برای بازی با تراکتور نیز روی نیمکت نشست اما بالاخره شب قبل از سوی یحیی مجوز حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و بالاخره پس از 132 روز توانست به عنوان بازیکن ثابت برای تیمش بازی کند.

جالب این که نعمتی پاسخ اعتماد گل محمدی را نیز داد و موفق شد در دقیقه 60 روی پاس گل کامیابی نیا گل دوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.