به گزارش ورزش سه"، شهر خودرو آخرین شانس خود برای بقا را در دیدار با پرسپولیس امتحان کرد ولی در نهایت با سقوط به لیگ یک مواجه شد. محمد ابراهیم رضازاده که تک گل تیمش را زد در مورد شکست تیمش برابر پرسپولیس باوجود نمایشی شایسته عنوان کرد: تیم ما برای برد وارد میدان شده بود و با وجود بازی خوب و تلاش بسیار، شانس با ما یار نبود علاوه بر این برخی مسائل خارج از اختیارات ما است و مانند چند دیدار اخیر از داوری لطمه خوردیم و فقط از اشتباهات داوران، متضرر شدیم.
بازیکن جوان شهر خودرو در مورد گل زیبایی که به ثمر رساند این‌گونه توضیح داد: متاسفانه با توجه به شکست در دیدار روز گذشته برابر پرسپولیس و قطعی شدن سقوط تیم به لیگ دسته یک، به نظرم ارزشی ندارد در مورد این گل صحبت کنم.
بازیکن شهر خودرو در مورد انتخابش به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم منتخب هفته توسط ورزش سه گفت: خدا را شکر پیش از این یک گل به نفت آبادان زده بودم اما در مورد عملکردم در بازی دیروز خدا را شاکرم و این مهم، نتیجه تلاش باقی اعضای تیم بود. متاسفانه دیروز شایسته باخت نبودیم و واقعا حیف شد.
رضازاده با اشاره به ناراحتی سیدعباسی، سیدصالحی و باقی اعضای باشگاه پس از بازی دیروز عنوان کرد: سخت‌ترین مساله برای یک مربی یا فوتبالیست سقوط تیمش به دسته پایین‌تر است و واقعا سقوط حق شهر خودرو نبود و شایسته آن بودیم حداقل در میانه جدول لیگ قرار بگیریم؛ متاسفانه شانس با ما یار نبود و البته که داوری نیز تاثیر گذار بود.
رضازاده در پایان ضمن تشکر از دلداری دادن حامد لک به بازیکنان شهر خودرو پس از سقوط عنوان کرد: با شهر خودرو قرارداد دارم و باید ببینم چه اتفاقی برای سال آینده رخ خواهد داد.