به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می رسد و پیش از این مشخص شده بود که ستاره آرژانتینی و بیانکونری در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده اند. در حقیقت باشگاه یوونتوس نتوانست یا شاید خواست که خواسته های مالی پائولو دیبالا را برآورده کند و به همین خاطر راه دو طرف به جدایی ختم شد.

از دو باشگاه ایتالیایی اینتر و رم به عنوان مهمترین مشتریان ستاره آرژانتینی نام برده می شود. در همین راستا مدیر ورزشی نراتزوری که اتفاقاً با توجه به حضور قبلی در یوونتوس رابطه خوبی با پائولو دیبالا دارد درباره آینده این بازیکن گفت: "من نمی دانم دیبالا فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. امید این است که او برای ما بازی کند. ما اصلا نگران چیزی نیستیم. ما هرگز نباید کار عجولانه ای انجام دهیم. 

برای انجام برخی کارها به خلاقیت و شجاعت نیاز دارید. واضح است که هسته اصلی تیم باقی خواهد ماند. ما اینتر هستیم و همیشه می خواهیم برای بزرگ ترین اهداف خود به چالش بکشیم."

جدایی ایوان پریشیچ و انتقال او تاتنهام: "ناراحت کننده است اما او می‌خواست حضور در لیگ برتر را امتحان کند. انتخاب او، به زبان ساده، بر اساس آینده‌ای متفاوت از آنچه در اینجا دارد، بود. حداکثر احترام را برای پریشیچ قائل هستیم و از او تشکر می‌کنیم. ما جانشین مناسب را پیدا خواهیم کرد و در هر صورت، رابین گوسنز را داریم که به او اعتماد داریم و او را تحسین می کنیم."