نادر محمدخانی در سفر چند روزه اش به ایران میهمان استودیو طرفداری بود

نادر محمدخانی که این روزها در یک سفر چند روزه در ایران حضور دارد، دعوت طرفداری را پذیرفت و برای یک گفتگوی مفصل به استودیو طرفداری آمد. این گفتگو این هفته در بخش های مصاحبه و خاطره بازی تقدیم شما می شود. پیش از انتشار ویدیو و متن کامل مصاحبه، طرفداری از شما دعوت می کند امروز تماشاگر سه بخش کوتاه از این گفتگو باشید.

به گزارش طرفداری، در اولین بخش کوتاه گفتگو، نادر محمدخانی از علی پروین می گوید. محمدخانی می گوید علی پروین هنوز برایش سلطان است اما بهتر است که او کنار مردم باشد. همچنین نادر محمدخانی از صحبت هایش که باعث دلخوری علی پروین شده بود عذرخواهی کرد. نادر محمدخانی در گفتگو با یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در رابطه با علی پروین صحبت هایی کرد که دلخوری هایی را در پی داشت. این بخش کوتاه به برنامه خاطره بازی اختصاص دارد. وقتی تصویری از بازی ایران یوگوسلاوی و کاپیتانی نادر محمدخانی در جام جهانی را به او نشان دادیم و از او به عنوان دومین کاپیتان تاریخ ایران در جام جهانی بعد از علی پروین یاد کردیم، بهانه ای شد تا نادر محمدخانی حرف های دلش را بزند.

این بخش کوتاه را می بینید و می خوانید:

تصویر بعدی، جام جهانی 1998 و بازی ایران یوگوسلاوی، شما به عنوان کاپیتان و بعد از علی پروین، دومین فوتبالیست ایرانی که بازوبند کاپیتانی ایران را در جام جهانی به بازو می بندد.

از علی آقا اسم آوردی، همینجا یک چیزی را پیش شما بگویم. جای دیگری نمی گویم. علی آقا برای من هم سلطان است، هنوز هم سلطان است. یک خرده کنار مردم بودنش بهتر است، بخدا! 

دوستش دارم، این را از تهه دل می گویم. الان مقداری ناراحت هم شدم. علی آقا را از تهه قلب دوست دارم. آن زمانی که پول نمی گرفتم برایش بازی کردم و قهرمانی آوردم. یعنی سالی نبوده من به پرسپولیس بیایم و قهرمان نشویم. از باشگاه های تهران بگیرید تا بعدها. همیشه فقط با پرسپولیس امضا کردم و رفتم. شما یک قرارداد از من بیاورید که دست خط من باشد و من گفته باشم این مقدار پول می گیرم. هیچوقت در پرسپولیس چنین اتفاقی نیافتاده است. ولی یک جایی از او توقعی داشتم، به خاطر اینکه علی پروین ورزشی بود. باز نمی کنم اتفاقی که افتاد را.

من معذرت خواهی می کنم. اگر او را ناراحت کردم فقط عذرخواهی می کنم، همین! سن من سنی نیست که قهر کنیم. علی آقا را دوست دارم، انشاالله که ما را ببخشد. این را فقط پیش دوربین شما گفتم. وقتی کینه ایجاد می شود، اول از همه خود آدم ناراحت می کند. برای بار اول این موضوع را پیش شما مطرح کردم که ما را ببخشد. نمی دانم، شاید به خاطر ناراحتی هایی که آنور می کشم باشد.

کاملا صریح و از دل برآمده بود این صحبت های شما، چه بخش اول که بدون تعارف نظرتان را گفتید و چه بخش دومش. سلام هم می گوییم از اینجا به علی آقای پروین.

خود علی آقا خیلی زحمت کشید. از جنوب شهر آمده بود، بسیار مقام آوردند. در آن دوران سختی های زیادی داشتند. اینطور نبود که راحت باشد. هرجا هست پایدار باشد.