به گزارش ورزش سه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شد. جلسه‌ای که طی آن در مورد بودجه سالیانه فدراسیون، تصمیم گیری در مورد کمیته‌های قضایی (انضباطی، اخلاق و استیناف) صحبت می‌شود. البته که مهم‌ترین بند صورت جلسه مجمع امروز عزل یا ادامه فعالیت برخی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد بود که می‌تواند جنجال تازه‌ای برای این ورزش به وجود آورد.

۱۰:۲۵- با توجه به اینکه ۱۰ شهریور ماه مصادف با روز پنجشنبه بود، با پیشنهاد کامرانی فر و تایید اعضا، مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید به روز سه‌شنبه، ۸ شهریور تغییر کرد.


10:25- ماجدی در بخشی از حرفهایش به این موضوع اشاره کرد که تمام سعی فدراسیون انجام شده تا بهترین تدارک اردویی برای تیم ملی انجام شود!


10:20-میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در دفاع از کارنامه خود اعلام کرد: مبالغ قابل توجهی جذب کرده‌ایم و توانستیم تیمهای مختلف را اداره کنیم . او در این بررسی کارنامه به قهرمانی تیمهای پایه در رقابتهای کافا اشاره کرد.


۱۰:۱۶- محمد احمدزاده به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در مجمع امروز حضور دارد.


۱۰:۱۸- فرزانه توسلی نیز نماینده بانوان فوتسالیست در جلسه امروز است.


۱۰:۲۰- وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال هم برای اولین در این سمت در جلسه مجمع حاضر شده و صاحب رای خواهد بود.


10:15- میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون اعلام کرد یکی از حساس‌ترین مقاطع فوتبال را در پیش داریم و مجمع باید بهترین تصمیم‌ها را بگیرد.


۱۰:۱۵- پس از گذشت حدود یک ساعت از مجمع تعداد اعضا از ۷۸ نفر به ۸۰ نفر رسید و باشگاه سایپا صاحب ۲ رای خواهد بود.


۱۰:۰۵- با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال ۱۰ شهریور ماه مجمع فوق‌العاده برای برگزاری انتخابات فدراسیون برگزار می‌شود و قبل از شروع جام جهانی ریاست جدید این نهاد مشخص خواهد شد.


۱۰:۰۰- وحید امیری به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع امروز حضور دارد و صاحب رای است.


۹:۴۰- حسن کامرانی‌فر که در ابتدا به عنوان دبیرکل سخنرانی در مجمع را آغاز کرده بود اعلام کرد: "با توجه به اینکه باید ۲۱ روز قبل دستور جلسه را به اعضا اعلام می‌کردیم و پس از این تاریخ حکم کمیته اخلاق و استیناف در مورد عزیزی خادم اعلام شد، در مورد بند ۱۴ دستور جلسه که مربوط به عزل عزیزی خادم است، نظر نهایی به رای گذاشته شود" . سپس با توجه به رای موافق اکثریت حاضر در مجمع بند ۱۴ مربوط به عزل رییس سابق فدراسیون از دستور جلسه خارج شد تا حذف عزیزی خادم از فوتبال ایران قطعی شود.


9:20- جلسه با حدود 20 دقیقه تاخیر و با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز شد. 


9:16- پیش از برگزاری مجمع امروز شهاب الدین عزیزی خادم طی بیانیه های مختلفی اعلام کرده بود در جلسه حاضر می‌شود اما تا به اینجا اتفاقی رخ نداده و خبرنگاران شاهد حضور رییس سابق فدراسیون فوتبال در هتل المپیک نبودند.


۹:۰۵- منصور قنبرزاده، دبیرکل سابق فدراسیون یکی از نفراتی است که در جلسه مجمع عمومی حضور دارد اما صاحب رای نخواهد بود.


۹:۰۰- مصطفی آجورلو در حاشیه برگزاری مجمع، ترجیح داد به سوال خبرنگاران در خصوص آینده کاری فرهاد مجیدی در استقلال پاسخ ندهد و بدون صحبتی جمع را برای شرکت در  جلسه ترک کرد.


09:00 - دستور جلسه مجمع فدراسیون فوتبال. بررسی عزل  عزیزی خادم از دستور جلسه خارج نشده است.


8:40 - محمد پولادگر نماینده وزارت ورزش در این انتخابات خواهد بود.


08:50- میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در محوطه هتل المپیک حضور دارد.