به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021 در ورزشگاه استادو فرانس مقابل لیورپول قرار گرفت و با تک گل وینیسیوس جونیور از سد این تیم عبور کرد. 
این چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان به حساب می‌آمد و حالا آنها اختلاف خودشان را با میلان که در رده دوم بیشترین تعداد قهرمانی در اروپا قرار دارد دو برابر کرده‌اند.
این دستاورد باعث شده که بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال عملکرد این تیم را تحسین کرده و به درخشش این تیم در سطح قاره اروپا اشاره کنند. 
جانی اینفانتینو که برای حضور در مراسم ادای احترام به آنخل ماریا ویار، رییس سابق اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیایی، در این کشور حاضر شده بود نیز به قهرمانی این باشگاه اشاره کرد. 

 


رییس فیفا در این مراسم درباره پیروزی رئال مادرید برابر لیورپول گفت:« آنها بهترین باشگاه دنیا هستند. من امیدوارم که آنها یک سال هم به تیم دیگری اجازه دهند که جامی را به دست آورد.»
ویلار نیز درباره فینال لیگ قهرمانان این فصل صحبت کرد و گفت:« من بسیار خوشحال هستم. این بازیکنان و این مربی واقعا فوق العاده هستند. پیروزی در چنین دیداری برابر چنین رقیبی به هیچ وجه آسان نیست اما آنها در فینال‌ها برای پیروزی به میدان می‌روند. من از این بازی بسیار لذت بردم. رئال مادرید واقعا بهترین است.»
شاگردان کارلو آنچلوتی که پیش از این موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شده بودند، حالا با قهرمانی در لیگ قهرمانان توانستد دبل این فصل را تکمیل کنند.