به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ظهر امروز سه‌شنبه در هتل المپیک برگزار شد که طی آن، تمام اعضا رای به عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال دادند و پس از آن هم رای‌گیری برای ابقا یا برکناری سایر اعضای باقی مانده هیئت رئیسه انجام شد.

در رای‌گیری مجمع فدراسیون فوتبال که در حضور دو نماینده از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، ادامه فعالیت احسان اصولی، طهمورث حیدری و احمدرضا براتی به تایید رسید و این نفرات تا مجمع بعدی فدراسیون فوتبال به کارشان ادامه خواهند داد، اما طبق قانون نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

پیش از این حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند بخاطر پایان یافتن فعالیت‌شان به‌عنوان سرپرست، از هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار رفته بودند و امروز هم رای به عزل عزیزی‌خادم و همچنین مهرداد سراجی داده شد تا عملا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از رسمیت بیفتد.

با توجه به پایان کار و عزل ۴ عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، دیگر هیئت رئیسه نمی‌تواند با دو سوم اعضاء تشکیل شود تا بدین ترتیب به‌صورت قطعی از رسمیت بیفتد و نتواند مصوبه جدیدی را تا تاریخ مجمع عمومی بعدی داشته باشد.

قرار است روز هشتم شهریورماه ۱۴۰۱ انتخابات جدید فدراسیون فوتبال برگزار شود و بدین ترتیب در سه ماه آینده، اعضای باقی مانده هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌توانند فعالیتی داشته باشند.

با این وجود، حسن کامرانی‌فر دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز در مجمع عمومی عنوان کرده در مجمع بعدی نفرات جایگزین اعضای برکنار شده هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را انتخاب می‌کنند و تا آن زمان، هیئت رئیسه با تمام توان به کارش ادامه می‌دهد.