حراست فدراسیون فوتبال در اقدامی غیر قابل باور یک خبرنگار را از هتل محل برگزاری مجمع اخراج کرد

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز در هتل المپیک برگزار شد، مجمعی که بدون حاشیه هم نبود.

به گزارش طرفداری، حواشی زیادی در جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال رخ داد اما خارج از آن، اتفاق عجیبی خبرنگاران حاضر در محل برگزاری مجمع را شوکه کرد.

در حالی که چند خبرنگار بدون کارت کنار خبرنگاران دارای آی دی کارت مجمع در حال تهیه خبر و گزارش بودند، یکی از کارمندان حراست فدراسیون فوتبال یک خبرنگار را از محوطه خارج کرد و به او گفت؛ مسئولان فدراسیون فوتبال گفته اند شما حق ندارید اینجا باشید.

محمد زارعی، خبرنگاری که پیش از این در فضای مجازی انتقاداتی از مسئولان فدراسیون موقت داشت، کسی بود که با راهنمایی کارمند حراست فدراسیون فوتبال از محوطه هتل المپیک خارج شد.

دقایقی بعد یکی دیگر از کارمندان حراست با مراجعه به این خبرنگار ادعا کرد به من گفته اند شما حتی نمی توانید خارج از محوطه هتل المپیک باشید و باید بروید!

این حرف عجیب کارمند حراست با اعتراض خبرنگار موردنظر همراه شد و او گفت تا رییس حراست به من نگوید نمی روم. وقتی این همه خبرنگار بدون کارت در حال فعالیت هستند، چرا من نباید در محوطه و حتی خارج از محوطه هتل باشم؟

به نظر می رسد گناه این خبرنگار پرسیدن سوال های چالشی از برخی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و توییت هایش علیه برخی کارمندان خاطی فدراسیون فوتبال است. شاید هم ترسیدند خبرنگار موردنظر درباره سناریوی عزل یک عضو هیات رییسه که امروز به اجرا درآمد، چیزی بپرسد!