به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تحت هدایت مکس آلگری در سال های 2015 و 2017 راهی فینال لیگ قهرمانان شده و مقابل بارسلونا و رئال مادرید، دو قدرت بزرگ فوتبال ایتالیا شکست خورد. حالا مکس آلگری در مورد این دو تجربه تلخ صحبت کرده و مدعی شد آرزو دارد دوباره این دو فینال لیگ قهرمانان برای او و تیمش تکرار شود.

مکس آلگری گفت: "آرزو داشتم آن دو فینال، به خصوص اولین بازی در برابر بارسلونا در سال 2015 دوباره تکرار شود. زمانی که به فینال کاردیف مقابل رئال مادرید در سال 2017 رسیدیم، در حال افول بودیم. البته ما بخت اول پیروزی در نظر گرفته می‌شدیم، اما کسی به این فکر نمی‌کرد که شرایط رئال مادرید در حال بهتر شدن است. ما چهار ماه را صرف بازی با چهار مهاجم در خط حمله کرده، بهای زیادی را به دلیل مصدومیت بازیکنان در نیمه اول پرداختیم و همان‌طور که اتوره مسینا می‌گوید، مدافعان فوق العاده باعث پیروزی در بازی‌های بزرگ می‌شوند.

هیچکس در مورد سبک بازی رئال مادرید صحبت نمی‌کند و همه در مورد بارسلونایی حرف می‌زنند که قبل از حضور لیونل مسی، ژاوی، بوسکتس و پپ گواردیولا فاتح هیچ جامی نشده بود. ما در ایتالیا از کشورهای دیگر تقلید می‌کنیم و بنابراین به همین دلیل همیشه عقب می‌مانیم. ما باید روی کیفیت خود تمرکز کنیم.

هدایت تیم‌های بزرگ ایتالیایی؟ میلان و یوونتوس دو ذهنیت متفاوت دارند، اما هدف یکسان است. DNA یوونتوس بر اساس تلاش فراوان ساخته شد است. آنها اولِ ایتالیا بوده، در اروپا نیز رشد زیادی داشته و در 9 فینال بازی کرده‌اند. وقتی بازیکنان جدید برای تیم انتخاب می‌کنید، باید DNA باشگاه را در نظر بگیرید."
همچنین مکس آلگری در مورد بازگشت احتمالی پل پوگبا به یوونتوس به شوخی گفت: "او هرگز به یوونتوس برنمی‌گردد، زیرا از به چالش کشیدن من می‌ترسد."