رومن سایس پس از شش سال، رسما وولوز را ترک خواهد کرد.

طرفداری- به گزارش سایت رسمی باشگاه وولورهمپتون، رومن سایس، مدافع با تجربه این تیم با توجه به اتمام قراردادش و عدم امضای قراردادی جدید، این باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد.

به نقل از اتلتیک، وولورهمپتون قرارداد جدیدی را به هافبک مراکشی پیشنهاد داده است اما درخواست دستمزد این بازیکن، بیش از پیشنهاد باشگاه بوده و پس از عدم توافق بین طرفین، سایس قصد ترک وولوز را خواهد داشت. گفتنی است که چندین باشگاه اروپایی احتمالا برای خرید سایس اقدام خواهند کرد.

رومن سایس، 206 بازی را در تمامی مسابقات برای وولورهمپتون انجام داده و از زمان پیوستن به این تیم از آنژیه در سال 2016، یکی از مهره های اصلی دفاعی این تیم بوده و در صعود این تیم به لیگ برتر انگلیس در سال 2018 نقشی کلیدی را داشت. این مدافع در اینستاگرام خود در این باره نوشت:

لحظه ای که بیش از همه چیز از آن می ترسیدم فرا رسید؛ حالا باید پس از 6 سال باور نکردنی با شما خداحافظی کنم. 
این باعث افتخار بود که لباس این تیم را بر تن کرده و در موفقیت و ساخته شدن دوباره این تیم نقشی را ایفا کردم. من در این شش سال خانواده ای جدید را داشتم که همیشه به فکر من بودند.
از حمایت شما در فراز و نشیب ها تشکر می کنم؛ شما همیشه حامی من بودید. از همه نفراتی که هر روز در این باشگاه کار می کنند تا این باشگاه رو به پیشرفت باشد تشکر می کنم و از همه تیم پزشکی و تاکتیکی تیم تشکر می کنم که نقش اصلی در موفقیت ما را داشتند.
در نهایت، از همه بازیکنان تشکر می کنم که خانواده دوم من بودند؛ گروهی از بازیکنان بی نظیر که هیچگاه آن ها را فراموش نخواهم کرد.
تشکر می کنم وولوز، من همیشه یک گرگ خواهم بود.