یاشوا زیرکزی می داند برای آینده اش چه چیزی می خواهد و معتقد است در فاصله دو هفته دیگر، همه چیز مشخص خواهد شد.

یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بایرن مونیخ که در فصل 22-2021 به صورت قرضی در اندرلخت بازی می کرد، احتمال ماندن در بلژیک را رد نمی کند.

طرفداری | به گزارش HLN، یاشوا زیرکزی در مصاحبه با این خبرگزاری در مورد آینده خود صحبت کرد. این مهاجم هلندی اولویت اصلی خود را نام تیم نمی داند و چیزی که برای او اهمیت دارد، دقایق بازی است. این مهاجم 21 ساله که فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، در این تابستان ممکن است با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شود یا به تیمی دیگر منتقل شود تا از فروش او، بایرن مونیخ درآمدزایی داشته باشد. یاشوا زیرکزی در این مصاحبه در مورد آینده خود گفت:

ترجیح می دهم در تیمی باشم که تضمینی برای دقایق بازی ام وجود داشته باشد. این قطعاً در اندرلخت ممکن است اما این امکان در باشگاه های دیگر نیز وجود دارد. حتی ماندن در بایرن مونیخ نیز یکی از گزینه هاست. فقط می خواهم اعتماد به نفس کسب کنم و حس کنم در یک باشگاه در خانه ام هستم. این ترکیب و شرایط در اندرلخت خوب بود. بعد از این دو هفته در تیم ملی و تعطیلاتم، همه چیز سر جای خودش قرار می گیرد. هنوز تماس زیادی با بایرن مونیخ برقرار نشده است، اما می دانم که چه چیزی می خواهم.