با توجه به درخشش الکساندر نوبل که فصل قبل را به صورت قرضی در موناکو سپری کرد سران بایرن مونیخ درنظر دارند قرارداد این بازیکن جوان را تمدید کنند.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفتگو با بیلد تایید کرد که قهرمان بوندسلیگا مایل به تمدید قرارداد با الکساندر نوبل است که در حال حاضر به صورت قرضی در موناکو حضور دارد.

طرفداری| مدیر ورزشی بایرن مونیخ، حسن صالح حمیدزیچ، در این باره گفت:

بایرن در حال برنامه ریزی دراز مدت با الکساندر نوبل است، زیرا ما به کیفیت او اعتقاد داریم و می خواهیم موقعیت دروازه بانی را در آینده تضمین کنیم.

 

الکس فصل بسیار خوبی را در موناکو سپری کرد و در 11 مسابقه دروازه خود را بسته نگه داشت. همچنین به لطف او است که موناکو هنوز شانس رسیدن به لیگ قهرمانان را دارد.

وی افزود: 

ما به خوبی می توانیم تمدید قرارداد او را تصور کنیم. ما با الکس و اینجتش صحبت خواهیم کرد و بهترین راه حل را برای او و باشگاه پیدا خواهیم کرد. خوشحالیم که مانوئل نویر قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده و از پیشرفت الکس بسیار خوشحالیم.

 نویر اخیرا قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید کرده است اما بایرن مونیخ معتقد است نوبل می تواند جانشین او باشد.  این بازیکن 25 ساله فصل 2022/23 را به صورت قرضی در موناکو سپری خواهد کرد.