باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با فجرسپاسی طلب استوکس را پرداخت خواهد کرد

پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه پرسپولیس چند روز بعد از بازی با فجرسپاسی باز می‌شود.

به گزارش طرفداری، بزرگ ترین مانع باشگاه پرسپولیس برای جذب و معرفی بازیکنان جدیدش محرومیتی است که از سوی آنتونی استوکس گریبانگیر باشگاه شده است. همین موضوع باعث شده مدیرعامل پرسپولیس به دنبال پرداخت مطالبات استوکس و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌ باشگاه باشد تا هرچه سریع تر از خریدهای جدید خود رونمایی کند.

پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه پرسپولیس از تاریخ 12 اردیبهشت ماه به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آنتونی استوکس بسته شده است و این باشگاه تا زمان پرداخت مطالبات 86 هزار دلاری این بازیکن ایرلندی اجازه فعالیت در فصل نقل‌و‌انتقالات را ندارد.

برهمین اساس شنیده می شود رایزنی ها برای پرداخت طلب استوکس انجام شده و قرار است بلافاصله بعد از بازی با فجرسپاسی از طریق یکی از صرافی هایی که در این مدت با باشگاه همکاری داشته، طلب 86 هزاردلاری استوکس پرداخت شود. به هرحال سرخ پوشان مشکلی برای تامین مالی مطالبات 86 هزار دلاری استوکس ندارند و پس از پایان لیگ و چند روز بعد از بازی با فجر و قبل از شروع فصل نقل‌و‌انتقالات، مطالبات این بازیکن پرداخت خواهد شد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مطالبات استوکس و باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی‌اش از خریدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد.